Haleh Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 Selv har jeg hatt fine dager i Rondane og en absolutt fabelaktig uke på Hvaler.... Nå er ferien over....*snufs* 0 Siter
ftmffm Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 Jeg har vært 2 turer i Sverige. Så har jeg vært i Italia også skal jeg på Rummikub NM i Arendal nå til helga. 0 Siter
Line Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 Har vært i Spania/Portugal i ei uke, og enda en 9-dagers tur til Spania. Begge reisene ble gjort med ryggsekk i juli. Kom meg heldigvis hjem før den verste hetebølgen kom, selv om det var ille i Valencia uten aircondition. Skal til Østersund en tur om et par dager, og en ny sydentur er under planlegging i løpet av høsten/vinteren. Mulig det blir en fjelltur nå til uka og, det kommer an på barnevakta 0 Siter
soleil Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Jeg har vært 2 turer i Sverige. Så har jeg vært i Italia også skal jeg på Rummikub NM i Arendal nå til helga. Rummikub NM! Visste ikke at det fantes! Bra spill! Si fra hvordan det går da?! 0 Siter
karisma Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Vi hadde en 2 ukers familietur på Sjøsanden i Mandal. Flott tur, fin leilighet og deilig vær. Så har samboeren og jeg vært ei helg i Stockholm. Flott tur det også - anbefales. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Jeg bor selv på et sommerferiested, så jeg har hatt hjemmeferie i år. Med unntak av et par dagsturer, harrytur til Strømstad og til Sørlandets perle Kragerø. Det er det nydeligste stedet jeg vet om. (Som JEG har sett da) Blir godt humør bare jeg parkerer bilen der. Et must om sommeren er en dagstur til Kragerø. 0 Siter
vin Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Vi har vært en del på hytta og fått malt den i det flotte været ! Ellers har vi vært 2 uker i Danmark med 4 unger ....en kjempetur , som alltid hvert år ;o) 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Har hatt en herlig ferie.. I Sør-Europa og i Nord-Norge. Litt av hvert, altså. :-) 0 Siter
Gjest dawn Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Roskilde.. Minneverdig og stemningsfylt! 0 Siter
ArneAnd Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Jeg har vært en uke på fjellet og gått mange lange turer, og en uke på vestlandet og fisket. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 3 absolutt herlige hytteuker på Østfolds solkyst - med masse besøk av gode venner, grilling, bading, soling, lange drinker og nådeløs spillvirksomhet. Sukk...nå er det over. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 1. dag på jobb etter ferien i dag ( Jeg var en uke i Lofoten. Nydelg vær! 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 * Nesten ei uke på hytta. * Nesten ei uke i Seljord og Bø. * To dager på Stavangerkanten (Nærbø-racing-festival). * Dagsturer i fjellet og på stranda. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Har vært i Spania/Portugal i ei uke, og enda en 9-dagers tur til Spania. Begge reisene ble gjort med ryggsekk i juli. Kom meg heldigvis hjem før den verste hetebølgen kom, selv om det var ille i Valencia uten aircondition. Skal til Østersund en tur om et par dager, og en ny sydentur er under planlegging i løpet av høsten/vinteren. Mulig det blir en fjelltur nå til uka og, det kommer an på barnevakta Vært 4 dager i London og to uker i Tunisia i nord-afrika. London var kult og Tunisia skikkelig varmt. Deilig å være hjemme igjen. Norge er best! 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Har vært på Trøndelags tre F'er: Frosta, Fosen og Flakk! ) 0 Siter
Reg@l Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 4 dager i London i slutten av mai og 1 uke på Tjøme i juni. Behagelig å reise på ferie før alle andre gjør det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.