Gå til innhold

Høgskole og relevante fag

Gjest Kanskje student til høsten?

Anbefalte innlegg

Gjest Kanskje student til høsten?

Det ser ikke ut til at jeg kommer inn på studiet jeg ønsker ved høgskolen her i byen, til det står jeg for langt nede på ventelisten.

Er det noen som vet om det er mulig å ta noen av fagene (sykepleie) som privatist, altså lese hjemme og gå opp til eksamen til jul, for eksempel? Det hadde vært ypperlig å gjøre det på den måten, om det var mulig.

Har hørt at når de tar inn nye studenter til skolen, så går de ut fra antall forelesningsplasser som finnes. Er det kun disse studentene som kan ta fag, eller er det mulig å gjøre det privat også?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115573-h%C3%B8gskole-og-relevante-fag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miss Saigon

Det er jo en del praksis i det studiet du tenker på. Så jeg vil tro at det ikke går ann å gjøre alt som privatist. Hva med å ta opp fag i år slik at du får muligheten til å komme inn på studiet du ønsker til neste år eller kanskje de har nytt opptak igjen i januar. Jeg vet det er en del skoler som har opptak til sykepleien både i august og januar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...