Minigullet Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Jeg ammer en jente på snart 3 mnd og har hatt brystbetennelse. Nå har jeg blitt så øm øverst i puppen, der hvor det akkurat begynner å bli mykt og skråne utover hvis dere skjønner. Det er ikke rødt eller noen klump der, noen som aner hvorfor det er ømt? 0 Siter
Gjest soto Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Høres ut som meg og mine tilstoppede melkeganger. Prøv åamme hyppig (hver 2. time). Legg barnet i ulike stillinger slik at barnets underleppe er på den siden hvor brystet er ømt. Da forsvinner det lettere. 0 Siter
tly Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Kan sikkert være tette melkeganger, ja. Høres ut som du bør sørge for å bruke BH-er som løfter brystene tilstrekkelig, slik at du ikke blir gående med strekk på disse områdene. 0 Siter
Gjest Henrietta Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Høres ut som meg og mine tilstoppede melkeganger. Prøv åamme hyppig (hver 2. time). Legg barnet i ulike stillinger slik at barnets underleppe er på den siden hvor brystet er ømt. Da forsvinner det lettere. prøv å masser mens du ammer og mens du dusjer i varmt vann. 0 Siter
Minigullet Skrevet 12. august 2003 Forfatter Skrevet 12. august 2003 Kan sikkert være tette melkeganger, ja. Høres ut som du bør sørge for å bruke BH-er som løfter brystene tilstrekkelig, slik at du ikke blir gående med strekk på disse områdene. Meget mulig du har rett, jeg har litt vondt i skuldrene så jeg har latt stroppene bli så lange som mulig...får snurpe de inn da. Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.