Gå til innhold

Lav feber og slapphet over lengre tid.

Anbefalte innlegg

Gjest hva kan dette være?

Kanskje ikke det rette forum , men føler det er flest her inne, og kanskje noen som har en peiling!?

Har vært slapp og hatt liten matlyst nå i ca. et par måneder.

Har ikke gått ned i vekt mere enn 3 kilo , men det kan være fordi jeg har så liten energi.

Men så er det dette med feberen ( hvis det kan kalles det).

Den ligger mellom 37.9 - 38.9 , fra morgen til kveld.

Slik har den vært i snart 3 uker nå.

Dessuten svetter og fryser jeg om nettene , såpass at dyna blir våt!

Var hos legen for en måned siden , på grunn av slappheten , men hun mente det skyldtes "utbrendthet".

Burde jeg ta en ny lege sjekk , eller kan det være bare et slags virus som går over av seg selv?

Noen som har hatt det samme ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115611-lav-feber-og-slapphet-over-lengre-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hva kan dette være?

Jeg hadde det samme noen måneder. Det viste seg at det var starten på kyssesyka... Blei skikkelig, skikkelig syk etter noen måneder meg slapphet og feber.

Bør kanskje sjekke det da.

Er det noe å gjøre med det?

Er det farlig?

Hilsen skikkelig slappfisk!

Gjest BareMegBare

Bør kanskje sjekke det da.

Er det noe å gjøre med det?

Er det farlig?

Hilsen skikkelig slappfisk!

Kyssesyken er ikke direkte farlig bare man passer på å holde seg i ro. Men jeg ble så dårlig at jeg ble lagt inn på sykehus. Og det finnes ingen medisin. Det må bare gå over av seg selv. Heldigvis er det noe man bare kan få en gang i livet. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...