Gå til innhold

Kan man virkelig skrive dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er mulig å få barn uten noen mann i det hele tatt.

Det er mulig å prøve med en rekke forskjellige menn.

Så det er en helt grei presisering å si _hvordan_ man prøver å få barn.

Men da kan de jo skrive "Vi prøver å få barn sammen", ikke "VI prøver å bli gravide". For den ene av dem blir ikke gravid, det er i allefall sikkert!

Annonse

Gjest Barnijanuar

Ja, det kan man skrive.

Man sier også "vi er gravide" også.

Høres litt rart ut, men man er visst det.

Jeg og samboeren venter barn nå. Så vi venter barn sammen, men JEG er gravid. Kunne ikke falle meg inn å si "Vi er gravide"... Tror ikke typen min hadde satt særlig pris på at jeg hadde gått rundt og sagt at han var gravid heller. ;o)

Gjest gravide menn

Men da kan de jo skrive "Vi prøver å få barn sammen", ikke "VI prøver å bli gravide". For den ene av dem blir ikke gravid, det er i allefall sikkert!

Dette er jo en hyggelig måte vise mannen at graviditeten er noe de deler sammen. Mannen er jo indirekte gravid, han er jo ikke uberørt av kvinnens svangerskap! Mange menn legger på seg i takt med kvinnen, han må forholde seg til de hormonelle forandringene i henne, han må slutte å røyke, han er med til legen og jordmor, evt svangerskapskurs, han sitter hjemme med henne i stedet for å gå på puben med gutta, osv osv.

I alle fall er noen sånn...

Dette er jo en hyggelig måte vise mannen at graviditeten er noe de deler sammen. Mannen er jo indirekte gravid, han er jo ikke uberørt av kvinnens svangerskap! Mange menn legger på seg i takt med kvinnen, han må forholde seg til de hormonelle forandringene i henne, han må slutte å røyke, han er med til legen og jordmor, evt svangerskapskurs, han sitter hjemme med henne i stedet for å gå på puben med gutta, osv osv.

I alle fall er noen sånn...

Men han er fremdeles ikke GRAVID... Og takk og pris for det...

Høne I Frikassè

Jeg og samboeren venter barn nå. Så vi venter barn sammen, men JEG er gravid. Kunne ikke falle meg inn å si "Vi er gravide"... Tror ikke typen min hadde satt særlig pris på at jeg hadde gått rundt og sagt at han var gravid heller. ;o)

Vi venter også barn, men jeg tror at de fleste av våre venner kan si seg enige i at det ser jaggu ut som husbonden er gravid også.

Det var dette med de teite såkaldte sympatikiloene. Haha!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...