Gå til innhold

Høsttildelinger Colombia!?!??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Det ser ut som sommerferien er over for de fleste, og det vil igjen si mer "liv" her på DOL.

Vi er etterhvert mange som har fått godkjenning fra ICBF, og venter lengtende på distrikt og tildeling.

Måtte høsten bringe mange gode nyheter for oss - og selvsagt for alle andre som venter!

Videoannonse
Annonse
Fyren1365380423
Skrevet

YESS!!!!!mÅÅÅTTTTE DET LYKKES!!

ER HEELT KLAAR FOR EN HØST TILDELING.....FLERE SOM TROR DET...SUKKK???

Skrevet

Hei.

Helt enig. Jeg bare bare bare venter og venter på den store telefonen. Har ikke fått forespørsmål om oppdateringer av papirer enda. Håper

Lykke til alle sammen.

beauty1365380442
Skrevet

Heisann !!

Kaste meg på her. Hadde ikke akkurat sagt neitakk til en høsttildeling, sjøl om eg innerst inne veit at det nok vil ta litt lengre tid før det skjer. MEN man veit aldri:-)))

Lykke til til alle som vente på både det eine og det andre

Hilsninga kommer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...