olga Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Hei dere! Det ser ut som sommerferien er over for de fleste, og det vil igjen si mer "liv" her på DOL. Vi er etterhvert mange som har fått godkjenning fra ICBF, og venter lengtende på distrikt og tildeling. Måtte høsten bringe mange gode nyheter for oss - og selvsagt for alle andre som venter! 0 Siter
Fyren1365380423 Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 YESS!!!!!mÅÅÅTTTTE DET LYKKES!! ER HEELT KLAAR FOR EN HØST TILDELING.....FLERE SOM TROR DET...SUKKK??? 0 Siter
bellami1 Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 YESS!!!!!mÅÅÅTTTTE DET LYKKES!! ER HEELT KLAAR FOR EN HØST TILDELING.....FLERE SOM TROR DET...SUKKK??? Hei. Helt enig. Jeg bare bare bare venter og venter på den store telefonen. Har ikke fått forespørsmål om oppdateringer av papirer enda. Håper Lykke til alle sammen. 0 Siter
beauty1365380442 Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 YESS!!!!!mÅÅÅTTTTE DET LYKKES!! ER HEELT KLAAR FOR EN HØST TILDELING.....FLERE SOM TROR DET...SUKKK??? Heisann !! Kaste meg på her. Hadde ikke akkurat sagt neitakk til en høsttildeling, sjøl om eg innerst inne veit at det nok vil ta litt lengre tid før det skjer. MEN man veit aldri:-))) Lykke til til alle som vente på både det eine og det andre Hilsninga kommer fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.