Gå til innhold

Hvor er gyrken..??

Anbefalte innlegg

Gjest skjønnerikke
Skrevet

Jeg brukte å være på DOL mye før i tia. Da pleide gyrken være her også... Hun skrev mange gode innlegg over lang tid. Hun var vissnok svært aktiv her.

Er det noen som vet om hun er her fremdeles eller hva skjedde?

Skrevet

Leste for leeeeenge siden at hun takket for seg på forumet. Mer vet jeg ikke. Sikkert mange her som vet hvor hun "ble av"...

Gjest jeg bare tok et søk
Skrevet

Gyrken hadde siste innlegg (eller svar på innlegg) her på Åpent den 01.08.03. Hun hadde et "over og ut" innlegg i september 2002, men har tydeligvis ikke klart å holde seg vekke.

Gjest TrorIallefallJeg
Skrevet

Leste for leeeeenge siden at hun takket for seg på forumet. Mer vet jeg ikke. Sikkert mange her som vet hvor hun "ble av"...

Hun bruker vel bare et annet nick...

Gjest på ferie!?
Skrevet

Amiga er også borte... Hmmm... Mistenkelig...

tror jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...