Gå til innhold

Hvilken komfyr er best? Haster litt...

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger
Skrevet

Komfyren vår er historie, og ny må kjøpes inn.

Hvilken komfyr er bra? Jeg vil helst ha keramisk topp. Og den bør ikke koster mer enn 4-5000.

Takker for svar...skummelt å dra til elkjøp uten formeninger. Er expert bedre?

Skrevet

Vi har en Beha Diplomat med keramisk topp, den kostet vel 4500 (for 2 år siden). Husker ikke helt hvor vi kjøpte den, Elkjøp tror jeg.

Skrevet

Det kommer litt an på hvilke krav du har til komfyren. Men den MÅ ha varmluft. Komfyrer uten denne funksjonen, er latterlig.

Selv har jeg flaggskipet til Asko, som hadde utsalgspris på 13000,- for 3 år siden. Den har to ovner, og plenty funksjoner som ikke er nødvendig til å steike Grandiosa!

Skrevet

Jeg foretrekker Expert fremfor Elkjøp, men det har vel mest å gjøre med at "vår" Expert-butikk er noe helt utenom det vanlige når det gjelder service.

Skrevet

Vi kjøpte en GREPA komfyr til rundt 5000 kroner som vi er veldig fornøyd med.

Den har keramisk topp, varmluft + + litt til.

Men man får komfyrer med keramisk topp helt ned til mellom 2-3000 kroner, ihvertfall der vi var og kikka.

Men det var et totalt ukjent merke, ikke nødvendigvis dårlig, men vi hadde høært mye bra om GREPA.

Vi kjøpte vår på "Power Coop" i Tønsberg ettersom servicen og prisen vi fikk der var best. :)

mvh:

Skrevet

Vi har en Beha Diplomat med keramisk topp, den kostet vel 4500 (for 2 år siden). Husker ikke helt hvor vi kjøpte den, Elkjøp tror jeg.

Heisann, det finnes mye bra på markedet ,men som mange sier så er det lurt å satse på emn ovn med varmluft. Det gir best resultat og mest for pengene. Grepa er et godt NOrsk merke som du får mye for pengene. Angående design finnes det flottere produkter og de må du betale litt mer for. Beha er også meget bra, og selv har jeg Whirlpool som jeg er godt fornøyd med!

Jeg anbefaler på det sterkeste Expert-Bonus butikkene.

Fortell dem hva du er ute etter og hva du kan betale og be dem gi deg to tilbud. Så har du alternativer å velge mellom.

Fargevalget gjør også en forskjell i pris. Jeg synes stål er skikkleig lekkert, men litt dyrere også. Du kan også velge om du vil ha en topp som har " touch" de er dyrer ,men du kan ha komfyren i høyskap seinere.

Lykke til!

Skrevet

Hvor du kjøper den er samme faen. Alle komfyrer i dag er av bra kvalitet. Valget avhenger av hvor mange funksjoner du vil ha - om du vil ha med "vanlige" plater eller keramisk topp.

Du gjør ikke dårlige kjøp hverken hos expert eller Helkjøp. Stikk å se begge steder og sjekk ut tilbud.

Skrevet

Vi har Electrolux komfyr med keramisk topp og varmluft. Er utrolig fornøyd med begge deler. Kostet rundt 7000 for 4 år siden, du får dem sikkert rimeligere idag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...