Gå til innhold

Nhd: Exposure Anxiety og Sosial Angst

Anbefalte innlegg

quietus_crusader

Jeg lurte på om Sosial Angst og Exposure Anxiety som beskrevet i boken til Donna Williams er det samme. Vet du det ?

Jeg har asperger og kjenner meg godt igjen i beskrivelsen hennes, om enn litt mildere.

Det får meg til å lure litt da Aspergere beskrives som å ta ting veldig bokstavelig, mens autister (høyt fungerende som Donna og andre) er mer sansende. Om dere skjønner hva jeg mener er ikke lett å vite :)

Iallefall føler jeg meg som noe imellom. Kan andre aspergere her kommentere om de har noen tanker rundt det ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115659-nhd-exposure-anxiety-og-sosial-angst/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

quietus_crusader

Er også asper og synes også at jeg er sånn midtimellom. Sliter mye med depresjon og noia siden jeg har blitt så mye mobbet.

Det finnes en ny diskusjonsgruppe for oss med aspergers på

[email protected]

Takk for svar.

Jeg skal sjekke ut den, har lett etter noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...