Gå til innhold

Hvorfor må alle de seriøse trådene gå til helvete?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Som tråden om Staff.

Den var i utgangspunktet ganske interessant, synes jeg..

Alle trådene omhandlene politikk, fremmedfrykt/rasisme eller noe som i det heletatt finnes så mye som litt brennbart blir øyeblikkelig rasert av at enkelte deltagere som skal kalle hverandre rasshøl og idioter annen hvergang..

Hvis man ikke gidder å være med på slikt er man henvist til å diskutere samlivsproblemer eller å utale seg om hudpleie o.l

(Hvilket det forøvrig ikke er noe galt med, men det hadde altså vært kjekt med litt orden og sakelighet i de nevnte trådene også..)

Det er da teit, er det ikke?

Kan ikke alle bare gjøre opp nå, late som man tar hverandre i hånden og GLEMME hva noen evt skrev om noen i 1995, i fjor eller når faen..?

Greit?;o)

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

18

• Ulv I Faarikaal

17

• laguna1365380434

14

• punkyB

6

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Drit i det. Jeg husker ikke innlegget en gang. Mine gamle taler er bare til bry.

laguna1365380434
Skrevet

Drit i det. Jeg husker ikke innlegget en gang. Mine gamle taler er bare til bry.

Ok. Da driter jeg i det..

Bare irriterte meg litt at tråden i løpet av zipptime plutselig var 20 meter lang, hovedsakelig bestående av slikt som:

-Du er teit ass

-Nei du!!

-Nei det har jeg fra ditt inlegg i forfjor

-Ha, der avslørte du deg selv!

-Har jeg aldri sagt!

-Rasshøl

-Rasshøl sjæl

-Nazifaen

-Kan du sjæl være din kommunist!

Osv, osv, osv...Gjeeesp! :o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ok. Da driter jeg i det..

Bare irriterte meg litt at tråden i løpet av zipptime plutselig var 20 meter lang, hovedsakelig bestående av slikt som:

-Du er teit ass

-Nei du!!

-Nei det har jeg fra ditt inlegg i forfjor

-Ha, der avslørte du deg selv!

-Har jeg aldri sagt!

-Rasshøl

-Rasshøl sjæl

-Nazifaen

-Kan du sjæl være din kommunist!

Osv, osv, osv...Gjeeesp! :o)

Det er sjarmen skjønner du.

Uten sør ville det blitt svært lite av det. Det er kun sør jeg ikke slipper unna, han forfølger meg.

Skrevet

Påpeker at den "seriøse" tråden er basert på en løgnaktig påstand om at hovedinnlegget hadde drapstrusler mot Staff.

Hele tråden er/var altså ikke seriøs, men basert på et falsum hvor "kaffekoppen" ble beskyldt for noe "kaffekoppen" selvsagt aldri hadde gitt uttrykk for.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Uten sør ville det blitt svært lite av det. Det er kun sør jeg ikke slipper unna, han forfølger meg.

Du skriver: "han forfølger meg"

1) Det var du som svarte meg, og ikke omvendt. :)

2) Du lider av forfølgelsesvanvidd.

laguna1365380434
Skrevet

Ok, så lenge det er sjarm så da så :)

Jeg vet ikke hvor søtt jeg synes det er jeg altså..

Men litt underholdene er det jo..

Men det burde snart komme noen nye skjellsord her..

Nazi, kommunist og selvavslører må da snart være brukt opp?

Hva med dritskjegg eller blodhore? Sånn for eksempel?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Du skriver: "han forfølger meg"

1) Det var du som svarte meg, og ikke omvendt. :)

2) Du lider av forfølgelsesvanvidd.

Det er stygt å forfølge paranoide.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Påpeker at den "seriøse" tråden er basert på en løgnaktig påstand om at hovedinnlegget hadde drapstrusler mot Staff.

Hele tråden er/var altså ikke seriøs, men basert på et falsum hvor "kaffekoppen" ble beskyldt for noe "kaffekoppen" selvsagt aldri hadde gitt uttrykk for.

Med vennlig hilsen

Hvem var det som ville "kvele" Staff ?

Nicket begynner med s.

laguna1365380434
Skrevet

Med vennlig hilsen

Men hvis det blir lagd en ny om noe tilsvarende, kan du og erkefiendene sloss før eller etter på da da?;o)

Og ikke midt i tråden?

Skrevet

Hvem var det som ville "kvele" Staff ?

Nicket begynner med s.

Lenge ETTER at du så rørende følte du måtte forsvare en mann som mener foreldre skal ha sex med 11 åringer, fleipet jeg med Hawk om det.

Men det var nettopp en *parodi* av dine påstander om "oppfordring til drap"!

Og det var en parodi ETTER dine drap-påstander var fremsatt!

Skrevet

Men hvis det blir lagd en ny om noe tilsvarende, kan du og erkefiendene sloss før eller etter på da da?;o)

Og ikke midt i tråden?

Hei,

Vi kan vel bare fortsette der vi slapp? Det gjør da ingenting at idioter spammer tråden med påstander om at jeg er nazist og stalinist? *ler*

laguna1365380434
Skrevet

Hei,

Vi kan vel bare fortsette der vi slapp? Det gjør da ingenting at idioter spammer tråden med påstander om at jeg er nazist og stalinist? *ler*

Joda.. jeg har ikke meldt meg helt ut av den enda;)

Skal finne sigaretter og lage mer kaffe også kommer jeg nok tilbake...

Skrevet

Joda.. jeg har ikke meldt meg helt ut av den enda;)

Skal finne sigaretter og lage mer kaffe også kommer jeg nok tilbake...

Nei, nei, nei!

Det er "money and cigarettes" ikke "coffee and cigarettes"!

:)

Skrevet

Hei,

Grunnløse massearrestasjoner=typisk Stalin og Sør.

Ønske om arrestasjon utelukkende pga seksuell legning= Typisk Hitler og Sør.

Merkelig at du kaller dine egne inlegg og holdninger for spamming.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Lenge ETTER at du så rørende følte du måtte forsvare en mann som mener foreldre skal ha sex med 11 åringer, fleipet jeg med Hawk om det.

Men det var nettopp en *parodi* av dine påstander om "oppfordring til drap"!

Og det var en parodi ETTER dine drap-påstander var fremsatt!

Bortforklaringer.

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Bortforklaringer.

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Oi !

Skrevet

Kanskje vi skal putte Sør og Ulven i et bur - og der må de bli i 24 timer og gjøre opp.

Begge to er jo egentlig like barnslige.

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje vi skal putte Sør og Ulven i et bur - og der må de bli i 24 timer og gjøre opp.

Begge to er jo egentlig like barnslige.

:D! Kunne vært spennende!

Hvem setter du penger på?

laguna1365380434
Skrevet

Nei, nei, nei!

Det er "money and cigarettes" ikke "coffee and cigarettes"!

:)

Jammen jeg har ingen penger på kjøkkenet. Desverre...

Ikke kan jeg lage de heller:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...