Gå til innhold

Bursdagspresang til 21-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen en god gaveide til sønnen min?

Han har flyttet hjemmenifra men trenger ikke noe praktiske kjøkkensaker. Jeg skal lage marsipankake og så har han akkurat fått innflytningspresang så jeg hadde tenkt rundt 2-300 kr.

Han er fotballgal og liker norsk og 70-tallsmusikk.

Skrevet

fifa 2003, til PC eller playstation kanskje?

lego? hihi...

cd'n til interpol, men den har han kanskje...

Skrevet

En drakt til favorittlaget hans (på tilbud vel og merke;.) )?

Et klesplagg, Premierchip Manger 2003 (spill), Bok om tema han interesserer seg for, en kul sekk osv? Vanskelig alder det der gitt.

laguna1365380434
Skrevet

Kjøp en stilig CD rack han kan ha skivene sine i..

En kokebok med raffinerte men lettlagede retter han kan imponere damene med å lage fra..

Sengetøy&håndklær(for det husker de færreste som flytter hjemmefra å kjøpe selv)men det er kanskje litt kjedelig..

Stort fint tre eller plante. f,eks sånn appelsintre de har nede i gata, de er fine

Det var det jeg kom på i farta..:o)

Skrevet

fifa 2003, til PC eller playstation kanskje?

lego? hihi...

cd'n til interpol, men den har han kanskje...

Fifa 2003 var en god ide, jeg skal tenke mer på det :o) Takk

Skrevet

En drakt til favorittlaget hans (på tilbud vel og merke;.) )?

Et klesplagg, Premierchip Manger 2003 (spill), Bok om tema han interesserer seg for, en kul sekk osv? Vanskelig alder det der gitt.

Klær kan jeg ikke kjøpe og bok fikk han i fjor.

Det er en veldig vanskelig presangalder :o)

Takk for forslagene.

Skrevet

Kjøp en stilig CD rack han kan ha skivene sine i..

En kokebok med raffinerte men lettlagede retter han kan imponere damene med å lage fra..

Sengetøy&håndklær(for det husker de færreste som flytter hjemmefra å kjøpe selv)men det er kanskje litt kjedelig..

Stort fint tre eller plante. f,eks sånn appelsintre de har nede i gata, de er fine

Det var det jeg kom på i farta..:o)

Han har en stilig CD-rack HER.... Og han spiser bare grandiosa så jeg kjøpte pizzasteiker i innflytningspresang.

Nei, jeg må finne noe annet. Jeg kunne tenke meg det appelsintreet, skal sannelig ønske meg det i presang når min bursdag kommer snart :o)

Skrevet

Championship Manager 4 (CM4)er populært blant fotballgutter.. Men mulig han har lasta det ned eller kopiert det?! (Mange gjør jo det)

Ellers er det greit å få gavekort eller penger. Eller en god parfyme?

Skrevet

Championship Manager 4 (CM4)er populært blant fotballgutter.. Men mulig han har lasta det ned eller kopiert det?! (Mange gjør jo det)

Ellers er det greit å få gavekort eller penger. Eller en god parfyme?

Han har kjøpt PC akkurat nå og flere spill og jeg aner ikke hva han har :o)

Dessuten har han penger nok, akkurat nå..... Det varer nok ikke lenge :o)

Skrevet

Blir han flau om han får Kamasutra av muttern da?

Hva med et tøft sengesett? Litt kjedelig, kanskje..

Skrevet

Championship Manager 4 (CM4) - det var det jeg mente. Det er det beste fotballspillet. Strategispill. Faren er at man glemmer sitt andre liv - real life.

Skrevet

Blir han flau om han får Kamasutra av muttern da?

Hva med et tøft sengesett? Litt kjedelig, kanskje..

Han hadde dødd hvis han hadde fått Kamasutra. Mutter'n er helt ut når det gjelder slike ting for ham. Ellers så synes jeg det var en kjempeide.

PS Han har tatt med seg fotballsengetøyet.....

Skrevet

Championship Manager 4 (CM4) - det var det jeg mente. Det er det beste fotballspillet. Strategispill. Faren er at man glemmer sitt andre liv - real life.

Jeg skal spørre kameraten hans i morgen tidlig om han har det spillet. Jeg vet han har et annet strategi fotballspill men vet ikke hva det heter.

Jeg er nok ikke så interessert i slike spill :o)

Skrevet

eller CM4 da! (eller er det 5 som akkurat har kommet ut?) Championship manager altså... til PC.

Skrevet

Popcornmaskin, isbitknuser, vinstativ, en kasse øl, hodepinetabletter, osv, osv.

Skrevet

Popcornmaskin, isbitknuser, vinstativ, en kasse øl, hodepinetabletter, osv, osv.

En kasse øl og hodepinetabletter var en bra ide. Hmmm. Kanskje jeg skulle gå for det ;o)

Takk skal du ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...