Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forbindelse med at passord ikke ble godtatt ved sending av mail ringte jeg support.

Han sa at outlook express ikke var helt bra...det var ting og tang ved dette programmet som lagde problemer.

Jeg burde ha foreks. Netscape.

Hvordan fungerer Netsvape i forhold til Outlook og Outlook express?

Hvor får man tak i dette programmet?

Hva skjer med de mailene man har om man tar i bruk Netscape?

Kan man føre dem over som mellom de to andre?

Er det noe sted på nett man kan titte på Netscape og se hvordan det er/fungerer?

Takk for svar.

Hilsen...

Skrevet

Netscape er nedlagt. Ingen mer utvikling og bugfiksing blir gjort på dette programmet lenger, derfor vil jeg ikke anbefale å begynne å bruke det.

Arvtakeren til Netscape er Mozilla. Men selv vil jeg heller anbefale andre programmer. Jeg bruker selv M2 som er mailklienten i Opera7, og er godt fornøyd med den. Andre gode mailklienter er Eudora og TheBat. Alle disse har mulighet for å importere mail fra Outlook Express slik at du kan fortsette å ta vare på alle de gamle mailene dine.

Å skifte mailprogram avhenger av en ting - at mailkontoen du har i Outlook Express nå ikke er en Hotmail-konto. Hotmail fungerer bare i Outlook Express.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...