Gjest pannekaker? Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Nå har jeg virkelig klart å rote det til her, ikke den store katastrofen men dog... Først klarte jeg å taste feil pin-kode til norsk tippings sider. Kundeservice mente det var så enkelt, det var bare å bruke puk-koden og lage ny kode. Jada, hadde jeg bare hatt puk-koden. Ny mail til kundeservice, ny puk-kode underveis bare jeg kunne svare på spørsmålet jeg svarte på når jeg registrerte meg. Min favorittmiddag!! Himmel og hav, det er over ett år siden, hvem vet hva som var min favoritt da? Var jeg i gang med en sunnhetsuke ble det vel fisk, var jeg i det romantiske hjørnet svarte jeg nok biff. Huff og huff, tar sjansen på at jeg svarte fårikål. Hvem pokker husker sånt. Mors pikenavn er liksom så mye enklere. 0 Siter
soleil Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Hehe Det er flere av oss, ja.. Var innom aetat i dag og fikk ny kode til elektroniske meldekort for 3. gang.. Tror han fyren begynner å bli lei meg.. Din facvorittrett? Spaghetti? Pizza? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.