Gå til innhold

spillet "Millionær"...

Anbefalte innlegg

Gjest spilleGAL

Nå snakker jeg ikke om det populære "Vil du bli millionær?", men om det klassiske "Millionær" eller "Monopol". (var det det samme spillet??)

Saken er den at hver gang jeg spiller med noen, blir vi sittende minst 5-6 timer... Og da eier vi så og si jevnt med eiendommer, hus ++ hver... Er det noe vi gjør feil??? Det skal vel ikke dra ut i det uendelige dette spillet, men det virker nesten sånn......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115688-spillet-million%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kan jo sette visse regler fra begynnelsen av som begrenser hvor lang tid det tar.

Feks: Det er ikke lov å låne penger. Spillet er slutt feks når en har gått konk. Den som har mest verdier (penger, hus, hoteller etc.) om 2 timer har vunnet.

Mulig det er noen regler som står i spillet som er brukbare..

Hmm, det hørtes ikke kjent ut for meg...

Forrige gang jeg spillte Monopol ble jeg rundspillt av mine to små nevøer og endte bankerott med pantsatte hus og hoteller samt tre turer i fengsel på under to timer.

Eiendomsbransjen er ikke greia for meg:-P

Gjest Pricilla

Tar lang tid ja... Men ikke seks timer vel? Vi bruker å spille ca. 3 timer.

Men i det siste har det vært bare en tie, for samboern min kjøper alltid de dyre eiendommene og setter hotell der og jeg går konk for jeg havner alltid der + at ejg er en jævla dårlig taper.. : ) Så da gir jeg opp! har ikke tålmodighet, dessuten blir jeg irritert når jeg ikke får det til.. hehe..

Annonse

Hemmeligheten med millionær er å skaffe seg en serie å bygge på så fort som mulig. Kan to personer bytte og få dette uten at noen andre gjør det er det best. Jeg hater folk som ikke vil bytte med mindre alle kan få hver sin serie. Det handler om å vinne, ikke være grei med de andre.

Sats så alle pengene du har, pantsett gjerne og kjøp hus, men minst 2 hus, ett er for lite. Bruk alle ledige penger til å kjøpe hus. Det er alt eller ingenting som gjelder.

Har aldri opplevd at millionær har vart over 1 time. Med mindre alle er sære og nekter å selge/bytte slik at noen kan få en serie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...