April Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Kos deg i dag med dine kjære. Ha en fortreffelig fødselsdag! Innlegg heeeelt utenfor adopsjonstema, men jeg prøver meg... Mange klemmer fra 0 Siter
rao Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Kaster meg inn i rekkene av gratulanter jeg også ))). Håper du får en flott dag !!!! klem fra 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Jeg vil også gratulerer. Ha en fin bursdag :-) Klem fra 0 Siter
taco Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Kaster meg inn i rekkene av gratulanter jeg også ))). Håper du får en flott dag !!!! klem fra Gratulerer!!!! Ses i morgen. Klem fra 0 Siter
Wibecke Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Takk skal dere ha alle sammen :-) Dagen har så langt vært grei... Været deilig og varmt, og vi har tilbragt den på stranden på Høvikvollen (utenfor Nærsnes i Buskerud) Kjempeflott der. Men som også de fleste av oss vet nå er vepsen som er ekstra ivrig og innpåsliten.... JADA, jeg fikk stikk, under skjørtet, tro hvordan den kunne tro det var noe der?!?! Vondt gjorde det, men dagen blir bare bedre og bedre,,, Så igjen tusen takk, vi ses i morgen taco :-) Hilsen 0 Siter
Gjest alegre Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 ...nyt dagen. Første bursdag etter at du ble tobarnsmamma. Bursdagsklemmer fra 0 Siter
Gjest campestre Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Takk skal dere ha alle sammen :-) Dagen har så langt vært grei... Været deilig og varmt, og vi har tilbragt den på stranden på Høvikvollen (utenfor Nærsnes i Buskerud) Kjempeflott der. Men som også de fleste av oss vet nå er vepsen som er ekstra ivrig og innpåsliten.... JADA, jeg fikk stikk, under skjørtet, tro hvordan den kunne tro det var noe der?!?! Vondt gjorde det, men dagen blir bare bedre og bedre,,, Så igjen tusen takk, vi ses i morgen taco :-) Hilsen Det var noen nydelige bilder ! Gratulerer med dagen. - 0 Siter
peetmor Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 men gratulerer med dagen som var (c: Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.