Gå til innhold

Når man går inn i et nytt forhold...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pip

18

• Dorthe

16

• huufsa

15

• Goliath

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Greit å vite om det er 5 eller 50... 50 hadde vært veldig vanskelig for meg å akseptere.

Men bortsett fra det vil jeg ikke vite noe særlig detaljer om eksene.

50 hadde vært vanskelig å akseptere..

Det er det jeg mener med at det kanskje er greit å ikke vite.

H*n kan ha levd et utsvevende liv i en periode, men roet seg. Og så får h*n problemer med å inngå et seriøst forhold p.g.a dette.

Det blir litt feil, syns jeg.

Det er en del av det å bli kjent med hverandre syns jeg. Hvor mange sexpartnere og forhold man har hatt sier noe om hvilken innstilling man har til livet, hvilke verdier man har og sånt. Dersom jeg har hatt 1 ONS og 4 lange forhold og den aktuelle har hatt 39 ONS og 1/2 forhold så er vi ikke helt på bølgelengde.

Jeg vil gjerne vite hvorfor det ble slutt, og hvis han prater dritt om sine ekser, så må jeg finne ut om det er noe i det han sier eller om jeg kommer til å bli en i en lang rekke ekser han prater dritt om.

Hm, det kan jammen minne litt om et jobbintervju det her jo! *ler*

Det er stor forskjell på hva PARET vil vite om hverandre. med én partner føler man kanskje at det nærmest er livsviktig å vite ALT om den andre - mens man med andre igjen gir litt blaffen :) Mye avhenger av om man er den sjalu typen, den usikre, den trygge etc. - og det kan faktisk forandre seg med årene og erfaringene. Er man blitt skuffet på et område i fortid, er kanskje DET området veldig viktig i det neste forholdet.:-)

Det er en del av det å bli kjent med hverandre syns jeg. Hvor mange sexpartnere og forhold man har hatt sier noe om hvilken innstilling man har til livet, hvilke verdier man har og sånt. Dersom jeg har hatt 1 ONS og 4 lange forhold og den aktuelle har hatt 39 ONS og 1/2 forhold så er vi ikke helt på bølgelengde.

Jeg vil gjerne vite hvorfor det ble slutt, og hvis han prater dritt om sine ekser, så må jeg finne ut om det er noe i det han sier eller om jeg kommer til å bli en i en lang rekke ekser han prater dritt om.

:-)

Annonse

La oss si at vi snakker om en person mellom 20 og 35 år.

Personen blir 'roligere' de siste 5 årene, og endrer gradvis sin innstilling til livet.

Er det så viktig å 'bli kjent med' den h*n var tidligere?

Det jeg vil fram til er at mennesker forandrer seg jo hele tiden.

Gjest papirtiger

hvorfor ikke, hva er det som oppelves galt i at han har hatt mange sex-pertnere

nysgjerrige

Jeg vil ikke ha en kjæreste som er så ukritisk til valg av sex-partnere. Og har man hatt 50 partnere, er det vel rimelig å anta at de fleste var ONS. Jeg vil heller ikke ha en kjæreste som har hatt over 40 ons.

Det hele er snakk om preferanser. Jeg vil ikke ha en slik kjæreste, og en slik gutt vil sikkert ikke ha en jente som meg som kjæreste.

Jeg vil ikke ha en kjæreste som er så ukritisk til valg av sex-partnere. Og har man hatt 50 partnere, er det vel rimelig å anta at de fleste var ONS. Jeg vil heller ikke ha en kjæreste som har hatt over 40 ons.

Det hele er snakk om preferanser. Jeg vil ikke ha en slik kjæreste, og en slik gutt vil sikkert ikke ha en jente som meg som kjæreste.

OK. Der fikk jeg et ord å bruke.

Ukritisk.

*Takker og bukker*

Jeg lurer på om det er slik at sexlivet bare blir bedre og bedre -sålenge man har en og samme partner?

Tror ikke det finnes noe fasit på det.

Hos noen blir sexlivet bedre, hos noen dårligere.

Jeg tror det finnes svært mange forskjellige årsaker til at det blir slik, og at få - om noen - av de årsakene henger sammen med om du har hatt den samme partneren mesteparten av det voksne livet.

Annonse

Jeg er helt enig.

Jeg tror det finnes svært mange forskjellige årsaker til at det blir slik, og at få - om noen - av de årsakene henger sammen med om du har hatt den samme partneren mesteparten av det voksne livet.

Har du det slik som pås, at det bare bli rbedre ogbedre med årene, selv med flere partnere?

skulle jommen vært morsomt med skikkelig forskning på dette, men inntil videre får vi klare oss med dol-barometeret ;o)

Grunnen til at sex livet ofte blir bedre med samme partner over lang tid , er vel at en slapper mere av , og tør å prøve "ting" en ikke hadde turd med en en ikke kjenner skikkelig?!!

Har du det slik som pås, at det bare bli rbedre ogbedre med årene, selv med flere partnere?

skulle jommen vært morsomt med skikkelig forskning på dette, men inntil videre får vi klare oss med dol-barometeret ;o)

Selv har jeg flere lange forhold bak meg, noen korte, noen elskerinneforhold når jeg har vært singel for jeg har aldri synes noe særlig om ONS (det er vanligvis den "dårligste" sexen du kan ha - nytelsesmessig sett:-)

http://www.dagbladet.no/dinside/2002/11/12/353669.html

*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...