Gå til innhold

Når man går inn i et nytt forhold...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pip

18

• Dorthe

16

• huufsa

15

• Goliath

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ja, det tro rjeg er fakta for mange, at de føler prestasjonsangst. Og sjalusi. Og det er vel normalt?

Normalt og normalt.... Sjalusi om ting fra fortiden er en uting synes jeg.

Jeg synes i hvert fall ikke at det skal stå i veien for et nytt forhold.

Gjest ikke signatur

Jeg vet mannen min har liten erfaring før meg. Han vil ikke vite hvor mange jeg har vært med før; sier det jo er fortid. Jeg vil heller ikke si det. Har hatt mange ONS jeg angrer på. Hadde jeg hatt sex med et par stk før mannen min hadde jeg nok sagt det om han spurte. Synes man kan legge fortiden bak seg. Men jeg hadde ONS med en fyr som absolutt ville vite hvor mange.. sa noen, men hvorfor i alle dager ville han vite det? Han var jo et ONS selv... og jeg var forsiktig (kondom). Og dessuten om man angrer på noe i fortiden, er det vel best å ikke snakke om det?

Men vil du ikke heslst bli sammen med noen som synes dette er greit? Hva skal du med en fyr som ikke syens det er greit?

Hvis han ikke synes det er greit er det hans problem og ikke mitt. Som jeg har sagt tidligere og i andre sammenheng, jeg angrer svært sjelden på ting jeg har gjort men på ting jeg ikke har gjort :o)

Hvis han ikke synes det er greit er det hans problem og ikke mitt. Som jeg har sagt tidligere og i andre sammenheng, jeg angrer svært sjelden på ting jeg har gjort men på ting jeg ikke har gjort :o)

Vel, det er jo ditt problem om han ikke vil ha deg pga det, og du ville hatt ham. Så da er det kanskje greiest å hold munn, ja...?

Gjest papirtiger

Kanskje den andre får prestasjonsangst? Det kunne jo være at en av de 50 var bedre i senga :o)

Nei, jeg kan helt ærlig si at det ikke er snakk om sjalusi. Jeg ville tenkt at han var billig siden han har hatt så mange partnere.

Er det snakk om sjalusi er det vel samma om det var 1 eller 50 før en selv.

Annonse

Nei, jeg kan helt ærlig si at det ikke er snakk om sjalusi. Jeg ville tenkt at han var billig siden han har hatt så mange partnere.

Er det snakk om sjalusi er det vel samma om det var 1 eller 50 før en selv.

Kunne du ikke tenkt at han hadde trent til å bli så god at du ville få maks utav det?

En mye bedre og positiv tankegang.

Nettopp. Er det ikke greit å få brakt dette på bordet jo før jo heller?

Jeg tror jeg synes hele problemstillingen er uinteressant. Det hadde aldri falt meg inn å spørre om antall partnere. Det er jo helt uviktig. Jeg kan jo ikke begynne å telle meg gjennom 20 år som single :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...