Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere tatt magasuget i Sommerland i Bø?

Jeg tok det når jeg var 18...

Skal dit til helgen. :o)

Gjest sto på bakken
Skrevet

Jeg tok den da jeg var 24 år...knallgøy!

Lykke til ;o)

Jeg var 18.. og turde ikke ta det!!

laguna1365380434
Skrevet

Jepp, jeg tok den når jeg var sånn 16-17.. Gøy!! God tur!:o)

Skrevet

Jeg var der på lørdag og turte ikke.. Pappa derimot tok den to ganger, men da jeg spurte om den var bra, sa han bare: Nja...

Ikke det mest spennende altså. Han er en rar skrue:)

Jeg holder meg til Mot i brøstet, jeg.

Skrevet

Jeg skal dit på søndag. Kanskje vi skal ta en kopp kaffe sammen? Du finner meg fort, det er jeg som tar bomba og splosjer vekk alt vannet.

Skrevet

Jeg skal dit på søndag. Kanskje vi skal ta en kopp kaffe sammen? Du finner meg fort, det er jeg som tar bomba og splosjer vekk alt vannet.

*ler*

Da blir vi to...

Skrevet

*ler*

Da blir vi to...

Da er det kanskje best vi ikke treffes? Kunne bli et skukkelig lurveleven om vi begge skulle sabotere badingen for alle barna.

Skrevet

Da er det kanskje best vi ikke treffes? Kunne bli et skukkelig lurveleven om vi begge skulle sabotere badingen for alle barna.

Jupp.. tror du er inne på noe der :)

Kos deg!

*klem*

Skrevet

Been there done that... husk å ha bena i kryss... Særlig om du er mann.. Uæh, orker ikke tenke mer på det..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...