Gå til innhold

Hva gjør du helst på dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest strandhai_85

Heisann!

Hva for slags spørsmål er det!? Nå ble jeg litt nysgjerrig, hvorfor lurer du på det?

Gjør vel egentlig litt av hvert, akkurat som deg. Når jeg tenker over det, så er det ufattelig hvor mange hjelpsomt dol har vært!

Ha en fortsatt fin dag!:)

Krangler med Sør fordi det er så morsomt:-)

Og i de sjeldne tilfeller der det ikke er mulig, så prøver jeg å finne en interessant tråd det går an å føre en seriøs diskusjon i.

Desverre strander det svært ofte, siden Sør som regel er der eller kommer dit:-)

Gjest Raffine

I perioder er jeg aktiv på innleggs- og svarefronten, innimellom nøyer jeg meg med å lese gjennom innleggene og diskusjonene.

Jeg er ikke avhengig av DOL slik som mange andre her inne virker som å være, men jeg har vært her mer eller mindre aktivt i 5 år.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Krangler med Sør fordi det er så morsomt:-)

Og i de sjeldne tilfeller der det ikke er mulig, så prøver jeg å finne en interessant tråd det går an å føre en seriøs diskusjon i.

Desverre strander det svært ofte, siden Sør som regel er der eller kommer dit:-)

Du er bare paranoid. Si til han at det er stygt å forfølge paranoide.

Du er bare paranoid. Si til han at det er stygt å forfølge paranoide.

Er det jeg som er paranoid?

Trodde det var han som var det jeg - siden han så ofte beskylder meg for å forfølge han.

Men når du sier det - kanskje jeg skal forsøke å utvikle noen paranoide trekk? Han er jo ofte ute etter meg, så det er mulig du har rett.

Og da har jeg jo alltids noe å skylde på:-)

Heisann!

Hva for slags spørsmål er det!? Nå ble jeg litt nysgjerrig, hvorfor lurer du på det?

Gjør vel egentlig litt av hvert, akkurat som deg. Når jeg tenker over det, så er det ufattelig hvor mange hjelpsomt dol har vært!

Ha en fortsatt fin dag!:)

Bare lurte;) Finner tips inne på foreldre/småbarn blant annet. Deler erfaringer... prøver å luke ut useriøse tullesvar, men det er jo lett. Man ser jo etter hvert hvilke nick som er ærlige, da.. Leser på åpent om alt det rare folk lurer på...!

Ulv I Faarikaal

Baker kake.

Verbal fekting med hatefulle kverulanter.

Flørter med kjerringene.

Bløffer databrukere.

Forteller folk at det ikke fins maling man kan male oppå møkk med.

Spør om dumme ting.

Snakker pent om religioner, utvandrere, synske og alternativ svindelbehandling.

Surrer, roter og blander meg oppi ting jeg ikke har noe med.

Skriver feil ting på feil forum, f eks på noen grupper er det bare lov å skrive "stakkars deg".

Presiserer at jeg ikke er Nittedals svar på Moder Theresa.

Forteller historier for å glede andre. Mens noen ergrer seg over dem.

Opplyser at pupper bare er en liten del av et hele, og at ikke alle menn har fetisjer.

Påstår at omskjæring av smågutter er barnemishandling/ lemlesting på samme måte som med småjenter.

Annonse

Jada, men jeg tenkte jeg skulle vente til jeg kom til 25. Da legger jeg ut "karakterboken".... :-)

PS. Det er bare to igjen, og en av dem er "bankers" allerede....

Kan du ikke gi meg et lite "forsprang" da...?

Du vet - når karakterboken kommer ut, så blir det et helvetes kjør mot "topp tre".....

Ulv I Faarikaal

Er det jeg som er paranoid?

Trodde det var han som var det jeg - siden han så ofte beskylder meg for å forfølge han.

Men når du sier det - kanskje jeg skal forsøke å utvikle noen paranoide trekk? Han er jo ofte ute etter meg, så det er mulig du har rett.

Og da har jeg jo alltids noe å skylde på:-)

Godt noen holder han i sjakk, så løper han ikke rundt og plager folk i RL.

he-he-he....glemte å spørre etter preferansene ja....:-)

Likestillingen har kommet alt for langt!

Åhh, ikke vær så snever da. Man går glipp av mye fint "pinnekjøtt" ved å klamre seg fast til det motsatte kjønn, vet du...

Dersom det er av trøst, holdes de neste 17 plassene av kvinner. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...