Gå til innhold

Når han ikke vil ha henne - når hun ikke vil ha han

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg syns det er rart når det er forskjell på om en mann ikke vil ha en kvinne og når en kvinne ikke vil ha en mann.

En kvinne kan avvise så mye humn vil uten at det er rart, mens en mann må ta til takke med det han får. Avslår han, blir det bråk.

Jeg har i mitt liv avslått både det ene og det andre, og det har alltid blitt tatt skikkelig ille opp. Jeg blir avkrevd forklaringer og mistenkt for både det ene og det andre. Da mest homoseksualitet og impotens, hehe.

Kjære orakler på DOL, hvorfor er det slik ?

Skrevet

"Kjære orakler på DOL, hvorfor er det slik ?"

Det ER jo ikke slik.

Noen ganger lurer jeg litt på hvilken verden du lever i og hvor mye det koster å bo der.

Skrevet

Vi kan avvise på byen ja -der har vi monopol;)

Men utover det er vi nok like sårbare:)

Skrevet

Er det slik ? Har da hørt nok utsagn type "hun er sikkert lesbisk" fra avviste menn også.

Så du forresten nyheten igår om den svenske kvinnen som fikk helt sprit over seg og ble tent på da hun sa nei takk til en drink ?

laguna1365380434
Skrevet

Sånn er det ikke i den virkeligheten jeg lever i..

Her er kjønnsfordelingen temmelig lik når det kommer til skuffelser, avslag og skitt livet ellers byr på..

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det ER jo ikke slik.

Noen ganger lurer jeg litt på hvilken verden du lever i og hvor mye det koster å bo der.

Bra for deg.

Det er billig å bo her.

Skrevet

Bra for deg.

Det er billig å bo her.

Alkoholen er åpenbart også billig der :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det ER jo ikke slik.

"Alltid" når jeg opplever noe frustrerende og negativt, så kommer det "alltid" noen og sier "det har jeg aldri hørt om" eller "det har aldri skjedd meg" eller "den personen har aldri gjort meg noe" men det hjelper da for f... ikke meg ?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Alkoholen er åpenbart også billig der :)

Der er den også. 200 for en liter bra konjakk, 200 for 30 øl, 200 pr kartong røyk. Runde fine summer.

Skrevet

"Alltid" når jeg opplever noe frustrerende og negativt, så kommer det "alltid" noen og sier "det har jeg aldri hørt om" eller "det har aldri skjedd meg" eller "den personen har aldri gjort meg noe" men det hjelper da for f... ikke meg ?

Hehe, men så si det da, Ulv.. Ikke skriv som om det er en sannhet som gjelder alle på to bein:-P

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hehe, men så si det da, Ulv.. Ikke skriv som om det er en sannhet som gjelder alle på to bein:-P

Jeg må skrive sånn da kjerringene her skriver slik om sine menn. De spør alltid: hvorfor er menn slik ?

Jeg skriker: alle menn er ikke slik !!!!

Jooooo !!! skriker de tilbake.

Skrevet

Jeg sa ikke at det aldri har skjedd meg, ei heller at det aldri skjer, men dette skjer da begge veier og ikke bare en vei.

Du får det til å høres ut som om det er mye vanskeligere å være gutt enn å være jente, noe i hvert fall ikke jeg har noen forutsetninger for å påstå.

Men jeg ser nå i det minste at dette med dumping, avslag og dårlige tilbakemeldinger fra det motsatte kjønn, går begge veier.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg sa ikke at det aldri har skjedd meg, ei heller at det aldri skjer, men dette skjer da begge veier og ikke bare en vei.

Du får det til å høres ut som om det er mye vanskeligere å være gutt enn å være jente, noe i hvert fall ikke jeg har noen forutsetninger for å påstå.

Men jeg ser nå i det minste at dette med dumping, avslag og dårlige tilbakemeldinger fra det motsatte kjønn, går begge veier.

Jeg kan bare se det fra min side og redegjøre for min oppfatning.

Skulle jeg blitt like forbannet hver gang jeg ble avvist, så hadde jeg bare blitt ledd ut. De omtalte ble ikke ledd ut, de fikk sympati og solidaritet fra sine venninner, og sladderet fløyt tjukt overalt.

Skrevet

Kvinne er kvinne verst, og blir vi avvist så må jo grunnen liggen utenfor oss selv, ikke sant? Da er det jo ganske greit å vite at du egentlig er både homo og impotent. Bare sånn for sikkerhets skyld, så ikke du skulle finne på å velge en av venninnene våre.

Dere menn bruker ikke sånne triks. Når dere blir avvist så blir den utvalgte til hore, stygg, dårlig i senga, frigid og feit.

Lenge leve likestillingen.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Kvinne er kvinne verst, og blir vi avvist så må jo grunnen liggen utenfor oss selv, ikke sant? Da er det jo ganske greit å vite at du egentlig er både homo og impotent. Bare sånn for sikkerhets skyld, så ikke du skulle finne på å velge en av venninnene våre.

Dere menn bruker ikke sånne triks. Når dere blir avvist så blir den utvalgte til hore, stygg, dårlig i senga, frigid og feit.

Lenge leve likestillingen.

Takk. Men som sagt ikke alle menn.

Når dama i full offentlighet påstår en mann er impotent, lik det jeg opplevde at ei sa om en annen, så er det greit.

Jeg sa bare: "Hvis det du sa hadde vært sant, så hadde du ikke sagt det !"

Skrevet

Jeg må skrive sånn da kjerringene her skriver slik om sine menn. De spør alltid: hvorfor er menn slik ?

Jeg skriker: alle menn er ikke slik !!!!

Jooooo !!! skriker de tilbake.

Kjenner den der.

Andre veien.

Min ellers så kloke mann har det med å slå rundt seg med at "kvinner bruker mye penger på klær", "bruker mye tid på badet", osv osv

Og det selv etter så mange år med meg.

Skrevet

Der er den også. 200 for en liter bra konjakk, 200 for 30 øl, 200 pr kartong røyk. Runde fine summer.

Hvor ?? Har nok ikke fulgt med godt nok her jeg :-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hvor ?? Har nok ikke fulgt med godt nok her jeg :-)

Norges andre handelsnett, skatte- og tollfritt. Omsetter like mye som polet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...