Gå til innhold

Sosialister vet ingenting.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vet mye jeg og fikk opp det resultatet jeg forventet. Jeg har tydeligvis bestemt meg for riktig parti. Og det er ikke konservativt.

*Og det er ikke konservativt.*

Isj.Da sier vi som de gjorde på NRK i sin tid: "Svaret er feil, men de kan få en sjanse til !"

Ulv I Faarikaal

Nei. Du er vel forlengst stemplet nazist og ikke sosialist. Jeg begge deler, og siste skudd på treet var visstnok talsmann for pedofile.

Hva skulle verden gjort uten klovner til å underholde oss ?

Jeg er til og med medansvarlig for mordet på Benjamin.

Annonse

Teorier har en tendens til å utvikle seg.

Det ene året er jorda flat, det neste er den rund.

Yes. Da jeg var barn var mye melk sundt. Vin svært usundt.

Nå er det motsatt. Min avholdsfar fikk nylig streng beskjed av sin lege om å begynne å drikke litt hver dag hvis han ville bli gammel..

Ulv I Faarikaal

Heldiggris. Bare ansvarlig for ett drap.

Jeg er ikke "hakket bedre" enn Bin-Laden.

Jeg er utnevnt til den nye hitler.

En kompis har en katt jeg kaller Hitler, den har en svart flekk på hodet på skrå som hår og en svart firkantet flekk under nesa :)

Alle ler av den og den har komplekser for dette, så den trøstespiser.

Ulv I Faarikaal

Yes. Da jeg var barn var mye melk sundt. Vin svært usundt.

Nå er det motsatt. Min avholdsfar fikk nylig streng beskjed av sin lege om å begynne å drikke litt hver dag hvis han ville bli gammel..

For en grusom skjebne, å måtte drikke vin.

Som de sier i bibelbeltet: " Vi vet at Jesus drakk vin, men vi liker det ikke !"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...