Gå til innhold

Sosialister vet ingenting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utnevnt til den nye hitler.

En kompis har en katt jeg kaller Hitler, den har en svart flekk på hodet på skrå som hår og en svart firkantet flekk under nesa :)

Alle ler av den og den har komplekser for dette, så den trøstespiser.

*Alle ler av den og den har komplekser for dette, så den trøstespiser.*

Gasser den seg da ?

Hehe, den var litt dyp..

Skrevet

Forholdsvis uinteressant test for oss som ikke bor i Oslo. Jeg svarte vet ikke på det meste og ble SV som de fleste andre.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

*Alle ler av den og den har komplekser for dette, så den trøstespiser.*

Gasser den seg da ?

Hehe, den var litt dyp..

Den fiser noe uhyggelig, så jeg hadde en uutalt vits om det også.

Skrevet

For en grusom skjebne, å måtte drikke vin.

Som de sier i bibelbeltet: " Vi vet at Jesus drakk vin, men vi liker det ikke !"

*For en grusom skjebne, å måtte drikke vin.*

Jepp, og slik det må svi i lommeboka..

*Vi vet at Jesus drakk vin, men vi liker det ikke !*

Pleide å lese avisa Dagen på biblioteket for endel år siden. Satt og skogglo av den type leserinlegg..

Skrevet

Den fiser noe uhyggelig, så jeg hadde en uutalt vits om det også.

He he

Ulv I Faarikaal
Skrevet

*For en grusom skjebne, å måtte drikke vin.*

Jepp, og slik det må svi i lommeboka..

*Vi vet at Jesus drakk vin, men vi liker det ikke !*

Pleide å lese avisa Dagen på biblioteket for endel år siden. Satt og skogglo av den type leserinlegg..

Kan du forklare denne påstanden:

En sørlending : Vi (alle) i Norge trenger ikke øl i klasse F for å feire frelseren, så vi trenger ikke ha det i butikkene til jul.

Skrevet

Kan du forklare denne påstanden:

En sørlending : Vi (alle) i Norge trenger ikke øl i klasse F for å feire frelseren, så vi trenger ikke ha det i butikkene til jul.

Tja, Mulig de greier seg med øl klasse D og hjemmebrent.

Skrevet

Leste nylig i den russiske avisa Gazeta at en mann der borte hevder å være i besittelse av Hitlers snurebass som han nå ville selge. Hans bestefar som var med å inntok Berlin skulle visstnok ha sikret seg den edleste av de edle deler.

Så nå er det bare å grave dypt i lommeboka..:-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Tja, Mulig de greier seg med øl klasse D og hjemmebrent.

Å uttale seg på alles vegne slik er vel å overdrive litt av denne sørlendingen.

Ikke sikkert det er frelseren de andre feirer heller. Sjøl feirer jeg fridagene med akkevitt og klasse F.

Skrevet

Å uttale seg på alles vegne slik er vel å overdrive litt av denne sørlendingen.

Ikke sikkert det er frelseren de andre feirer heller. Sjøl feirer jeg fridagene med akkevitt og klasse F.

*Å uttale seg på alles vegne slik er vel å overdrive litt av denne sørlendingen.*

Trangen til å pushe på andre sine forskrudde oppfatninger og forlange at andre skal leve etter dem er noe kristendom, Islam og sosialister har til felles.

Gjest Alt vett i behold!
Skrevet

Sosialistene vet jo ingenting og kan derfor heller ikke vite hvor jævlig de fleste vil få det under et konservativt styre.

De konservative (som følger litt med) vet akkurat hvor jævlig de fleste vil få det under deres styre.

Det er iallefall ikke vanskelig å se hvem som er minst sympatiske...

Drømmen deres er å kjøre rundt i et dollarglis og godte som over at alle har det så dårlig og at de har det så bra.

Men en ting er nå iallefall sikkert. Mange som stemmer konservativt gjør det fordi de tror at de er velstående, ikke fordi de er det!

Også er ikke sosialistene så kjipe at de skriker når de bæsjer eller betaler skatt.

En ting er nå iallefall sikkert, at den bedriftseieren som ikke bidrar med skattepenger. Ja h*n får til hellvette se å bygge sine egne jævla veier her i landet. Ikke faen om de skal få bruke landets infratruktur dersom de ikke er med å betale for den.

Så det så!

Når det gjelder kunnskapsnivå vil jeg minne om at Stoltenberg er tidenes beste sosialøkonom her i landet. Beste karakter på eksamen ever.

Og Norge er vell et land, ikke en bedrift!

Ville uansett ikke stemt på noen av partiene på høyresida fordi de som sagt er så usympatiske og egoistiske.

Men dersom billig sprit noen gang skal bli min innerste verdi så skal jeg nok vurdere å stemme konservativt.

Men dersom jeg blir sånn håper jeg at noen har vett nok til å umyndiggjøre meg!

Skrevet

Sosialistene vet jo ingenting og kan derfor heller ikke vite hvor jævlig de fleste vil få det under et konservativt styre.

De konservative (som følger litt med) vet akkurat hvor jævlig de fleste vil få det under deres styre.

Det er iallefall ikke vanskelig å se hvem som er minst sympatiske...

Drømmen deres er å kjøre rundt i et dollarglis og godte som over at alle har det så dårlig og at de har det så bra.

Men en ting er nå iallefall sikkert. Mange som stemmer konservativt gjør det fordi de tror at de er velstående, ikke fordi de er det!

Også er ikke sosialistene så kjipe at de skriker når de bæsjer eller betaler skatt.

En ting er nå iallefall sikkert, at den bedriftseieren som ikke bidrar med skattepenger. Ja h*n får til hellvette se å bygge sine egne jævla veier her i landet. Ikke faen om de skal få bruke landets infratruktur dersom de ikke er med å betale for den.

Så det så!

Når det gjelder kunnskapsnivå vil jeg minne om at Stoltenberg er tidenes beste sosialøkonom her i landet. Beste karakter på eksamen ever.

Og Norge er vell et land, ikke en bedrift!

Ville uansett ikke stemt på noen av partiene på høyresida fordi de som sagt er så usympatiske og egoistiske.

Men dersom billig sprit noen gang skal bli min innerste verdi så skal jeg nok vurdere å stemme konservativt.

Men dersom jeg blir sånn håper jeg at noen har vett nok til å umyndiggjøre meg!

Hør hør :o)

Skrevet

Mitt barometer er mye enklere: enhver politiker eller etthvert politisk parti som støtter PLO skal en holde seg langt unna.

Ja til Israel - nei til et arabisk diktatur nr. 23 i Midtøsten!

Skrevet

...slettet fru Slettfrid Webhamster min lille kommetar i denne tråden?

Jeg skrev at mitt barometer er enklere: hold deg langt unna partier som støtter PLO. Navnet «Sharon» er forøvrig en lakmustest som virker både på de røde og de brune. Si dette navnet høyt i en forsamling, så spretter psykopatene opp og lirer av seg Koppreitans utenatlekse fra Herbert Marcuse m.m.

Heller død enn rød.

Skrevet

Jeg skrev at mitt barometer er enklere: hold deg langt unna partier som støtter PLO. Navnet «Sharon» er forøvrig en lakmustest som virker både på de røde og de brune. Si dette navnet høyt i en forsamling, så spretter psykopatene opp og lirer av seg Koppreitans utenatlekse fra Herbert Marcuse m.m.

Heller død enn rød.

Dvs, teknologien spilte meg et puss, oppdateringen lå på etterskudd. Dermed er fru Slettfrid frikjent med en uforbeholden unnskyldning fra en noe stresset og travel

Skrevet

Heller død enn rød.

Du blingset nok denne gangen Hr.Kahn.

Inlegget står rett uder her fortsatt.

Den nåværende Webmaster sletter faktisk svært lite, og har spesielt høy toleranse når han\hun ser det er de vanlige kranglefantene som er i sving med hverandre:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...