Gå til innhold

Jif mopp er noe dritt, jeg fikk ny av den nye blå typen

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Den gamle grønne hadde dårlig og for kort skaft.

Skaftet hadde en skjøt på midten med for dårlig og slakk kile i teleskopmekanismen, så den klappa sammen midt i vaskestria.

Jeg klaget til Lilleborg og fikk nytt skaft, like dårlig. Etter mer Ulve-klaging fikk jeg helt ny mopp av den nye typen. Det satt langt inne, men det nytter.

Den nye er helt super med lenger skaft, lengderegulering og skikkelig teleskopmekanisme.

Det nytter å klage når de lager så dårlige produkter.

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Skal naiv ringe og late som om han/hun har korrespondansen som foregikk mellom Lilleborg og deg?

*kverulant*

Late som hun har moppen enda. Dumt å gi bort før man har reklamert. Typisk norsk altruisme.

Annonse

Høne I Frikassè

Folk som sier: "Ja-ja, det er vel ikke noe jeg kan gjøre, så vi får bare bite det i oss og glemme det"

Jeg klager ALLTID. Jeg er drittlei å bli behandlet dårlig som forbruker.

Jeg har klaget på alt fra havregryn og konfektesker til blomsterbuketter og bleier og biler.

Fikk ikke fem nye biler, men dog... Fikk utroolig mye annet stæsj.

Andre mener jeg klager for mye på ting. Men jeg sier da bare i fra når jeg mener at ting ikke tilfredsstiller de krav den er ment til å oppfylle.

Folk blir til og med flaue når jeg sier i fra på restaurant om at det eventuellt smaker kork eller eddik av rødvinen. Det er da helt normalt å si i fra, er det ikke?

KLAG KLAG KLAG! (men vær saklig!)

Ulv I Faarikaal

Jeg klager ALLTID. Jeg er drittlei å bli behandlet dårlig som forbruker.

Jeg har klaget på alt fra havregryn og konfektesker til blomsterbuketter og bleier og biler.

Fikk ikke fem nye biler, men dog... Fikk utroolig mye annet stæsj.

Andre mener jeg klager for mye på ting. Men jeg sier da bare i fra når jeg mener at ting ikke tilfredsstiller de krav den er ment til å oppfylle.

Folk blir til og med flaue når jeg sier i fra på restaurant om at det eventuellt smaker kork eller eddik av rødvinen. Det er da helt normalt å si i fra, er det ikke?

KLAG KLAG KLAG! (men vær saklig!)

Jeg fikk 5 st 1,25 litere med øl fra Grans fordi jeg ikke likte smaken på en flaske.

En kartong med snaks fra Kims fordi jeg ikke likte at skallet flassa av på "beernuts".

5 sekker kattesand fra et firma da jeg foreslo en konstruksjon på ei kattesandkasse for den typen sand.

5 store poser potetgull fra Maarud da jeg klagde på at flakene var most til småfnugg i posen.

Gjest papirtiger

Jeg fikk 5 st 1,25 litere med øl fra Grans fordi jeg ikke likte smaken på en flaske.

En kartong med snaks fra Kims fordi jeg ikke likte at skallet flassa av på "beernuts".

5 sekker kattesand fra et firma da jeg foreslo en konstruksjon på ei kattesandkasse for den typen sand.

5 store poser potetgull fra Maarud da jeg klagde på at flakene var most til småfnugg i posen.

hehehe...du er virkelig....vel...noe.

Ulv I Faarikaal

hehehe...du er virkelig....vel...noe.

Jeg løste ut alarmen i taxfree-en på danskebåten og vakta ransaket meg. Jeg laga så mye bråk etterpå at jeg fikk konfekt, blomster, gratis middag og turen gratis.

Det er kun førstestyrmann og kapteinen som har politimyndighet ombord. Ransaking skal ikke foregå i offentlighet. Da lærte de det.

Jeg løste ut alarmen i taxfree-en på danskebåten og vakta ransaket meg. Jeg laga så mye bråk etterpå at jeg fikk konfekt, blomster, gratis middag og turen gratis.

Det er kun førstestyrmann og kapteinen som har politimyndighet ombord. Ransaking skal ikke foregå i offentlighet. Da lærte de det.

Åhhhh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...