Gå til innhold

Sykle Oslo - Bjørkelangen og besteforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min og kjæresten har tenkt å sykle denne strekningen og jeg mener at det vil være lurt å ta T-banen enten til Vestli eller Ellingsrud og sykle derfra. Noen som har noen formening om vilken vei det er lurt å sykle?

En annen ting:

De vil reise på hytta til foreldrene mine og datteren min er redd for at de skal bli sure. Jeg synes de skal dra på besøk hvis de har lyst og hvis moren min blir sur får hun bare bli det. Hvordan ville dere reagert hvis besteforeldrene ble sure om ungene syklet mange mil for å komme på besøk?

Skrevet

Kan du ikke forberede dine foreldre om at de er i annmarsj? Hvis de blir gående grettne, er det jo ikke særlig koselig for din datter, som nettopp er ute etter kos.

Skrevet

Kan du ikke forberede dine foreldre om at de er i annmarsj? Hvis de blir gående grettne, er det jo ikke særlig koselig for din datter, som nettopp er ute etter kos.

Det er ikke dekning på mobilen der så vi får ikke ringt.

Skrevet

Er det ikke mobildekning der, har de vel vanlig telefon!

Skrevet

De er jo på hytta! Og når hun vinkla det sånn kan jeg ikke tenke meg at de har telefon. Jeg hadde heller ikke skysset avgårde datter&kjærest visst det hadde vært fare for at gammlemor kunne bli gretten. Det ville jo bli pinlig for jenta.

Skrevet

Nei, de har ikke vanlig telefon der. Nesten litt uansvarlig spør du meg, de er snart 82 og 77 år, er ikke friske og er der hele sommeren nesten uten forbindelse med omverdenen. De ringer noen ganger innimellom når de er på butikken. Ingen offentlig transport og mora mi har ikke førerkort engang. Det er ingen fastboende i nærheten heller.

Skrevet

De er jo på hytta! Og når hun vinkla det sånn kan jeg ikke tenke meg at de har telefon. Jeg hadde heller ikke skysset avgårde datter&kjærest visst det hadde vært fare for at gammlemor kunne bli gretten. Det ville jo bli pinlig for jenta.

Det blir ikke pinlig. Kjæresten hennes er ganske klar over hvordan mora mi er, han har møtt henne før. Noen ganger opp og noen ganger ned dvs helt uberegnelig. Men faren min blir sikkert kjempeglad når de kommer :o)

Skrevet

Det blir ikke pinlig. Kjæresten hennes er ganske klar over hvordan mora mi er, han har møtt henne før. Noen ganger opp og noen ganger ned dvs helt uberegnelig. Men faren min blir sikkert kjempeglad når de kommer :o)

Da gir jeg dem lov:-)

Skrevet

Da gir jeg dem lov:-)

Det er bra :o) Jeg sender dem avgårde i morgen. Men vilken vei skal de sykle? Vet du noe om det?

Skrevet

Det er bra :o) Jeg sender dem avgårde i morgen. Men vilken vei skal de sykle? Vet du noe om det?

Har ikke peiling - sitter midtlands. Tok t-banen fra Mortensrud til stortinget i sommer, ellers hadde jeg ikke funnet frem.

Skrevet

Har ikke peiling - sitter midtlands. Tok t-banen fra Mortensrud til stortinget i sommer, ellers hadde jeg ikke funnet frem.

Trøst deg med at jeg som bor midt på Grünerløkka ikke engang vet hvor Mortenrud er :o)

I nærheten av Holmlia?

Skrevet

Trøst deg med at jeg som bor midt på Grünerløkka ikke engang vet hvor Mortenrud er :o)

I nærheten av Holmlia?

Jepp - vi bodde på Oslo fjordcamp, ved gammle mossevei. Den eneste campingen i Oslo der jeg kan gå på do. Har bodd to ganger på Ekeberg - der sklir jeg av dasslokket.

Skrevet

Jepp - vi bodde på Oslo fjordcamp, ved gammle mossevei. Den eneste campingen i Oslo der jeg kan gå på do. Har bodd to ganger på Ekeberg - der sklir jeg av dasslokket.

Det hørtes ikke bra ut. Da skal jeg ikke gå på do der *LOL*

mimo1365380465
Skrevet

Heh?? Ikke mobildekning??

Hvor ligger hytta da?

Det er nå alltid dekning på min mobil.

Skrevet

Heh?? Ikke mobildekning??

Hvor ligger hytta da?

Det er nå alltid dekning på min mobil.

Langt inni skauen :o)

Ungene dro men foreldrene mine dro hjem samtidig. Heldig med den. Så nå er de der uten nøkkel til hytta. Og så i det regneværet. Jaja, det er tak over verandaen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...