Gå til innhold

Si noe om:

Gjest ikke signatur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så si noe om de andre, da...

Ok da!

Ildg: Vet jeg egentlig ingenting om!

terningkast6: Har jeg sett innlegg av mange ganger, men jeg kan ikke sette ham/henne i noen bås

Fresja: Vet jeg ingenting om

Lillemus: Hun "kjenner" jeg godt! Lita, flott dame på 35 år som jobber på bibliotek i Trondheim. Har mange gode råd og erfaringer å dele, særlig i forhold til barn og oppdragelse! Litt vel hekta på å ikke drikke saft, synes jeg! Har hatt en tøff sommer.

Amiga: Morsom, stilig dame på noen-og tredve (?) som bor i Spania. Skriver en del på sex-forumet.

Lyon: Akkurat i dag forbinder jeg henne mest med en røykende gravid med dårlig samvittighet...

Asterix: Det kommer som regel kloke fornuftige ord ut av henne. Hun er liksom litt orakel-aktig, på en positiv måte, med sin store erfaring når det gjelder barn. Er lærer, og antakelig noen-og-tredve.

Pricilla: Har oppdaget henne i sommer. Tror hun er midt i tjue-årene, er samboer og i jobb med et eller annet. Har mage-problemer. Livlig jente, med sans for uteaktiviteter *s*

Morsk: Aner ikke, tror han er en mann.

Meg selv får andre beskrive!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115777-si-noe-om/#findComment-694788
Del på andre sider

laguna1365380434

Dette tror jeg:

Prust: Ung, gravid(?) dame.. tipper gift.

Ildg: Mann 40ish? glad i katter, gift.. Trønder?

Terningkast6: tenker jeg er mannlig student. En ung en..

Fresja : Ung dame ca 30 kanskje? tipper ugift.

Lillemus : vet jeg jobber i bibliotek..har vært snill og hjulpet meg..:) Hun har to barn(?)tror jeg. Trønder..

Amiga: Bor spania..Morsom, litt rå dame..sikkert sånn 30-35 ish.. 2(?) barn..

Lyon: Røykende og gravid;) Ung bergens dame? 25?

Asterix: Mener jeg å ha plukket opp at har enormt mange unger..7? 8? Og MÅ jo derfor ha rundet de 30?

Pricilla: søt, ung student.. tipper 20 år. samboende?

Morsk: tipper singel ung mann..25 ish..Student.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115777-si-noe-om/#findComment-694820
Del på andre sider

Annonse

Ok da!

Ildg: Vet jeg egentlig ingenting om!

terningkast6: Har jeg sett innlegg av mange ganger, men jeg kan ikke sette ham/henne i noen bås

Fresja: Vet jeg ingenting om

Lillemus: Hun "kjenner" jeg godt! Lita, flott dame på 35 år som jobber på bibliotek i Trondheim. Har mange gode råd og erfaringer å dele, særlig i forhold til barn og oppdragelse! Litt vel hekta på å ikke drikke saft, synes jeg! Har hatt en tøff sommer.

Amiga: Morsom, stilig dame på noen-og tredve (?) som bor i Spania. Skriver en del på sex-forumet.

Lyon: Akkurat i dag forbinder jeg henne mest med en røykende gravid med dårlig samvittighet...

Asterix: Det kommer som regel kloke fornuftige ord ut av henne. Hun er liksom litt orakel-aktig, på en positiv måte, med sin store erfaring når det gjelder barn. Er lærer, og antakelig noen-og-tredve.

Pricilla: Har oppdaget henne i sommer. Tror hun er midt i tjue-årene, er samboer og i jobb med et eller annet. Har mage-problemer. Livlig jente, med sans for uteaktiviteter *s*

Morsk: Aner ikke, tror han er en mann.

Meg selv får andre beskrive!

...om Lillemus er aktiv på ymse news/chattefora for bibliotekarer; har hun nok størt borti en del av mine bekjente der...

Mottar daglig mail fra "Splattbibliotekarene" - en mailingliste som ble dannet av...tamtararam....bibliotekarer *s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115777-si-noe-om/#findComment-694895
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Prust: Nygravid dame på noen og tredve?, med to små barn fra før.. Hyggelig dame som liker å lage syltetøy! ; ) Har vært gift i 9 år.(?)

Ildg: Vet lite om..

terningkast6: Lite her og..

Fresja: Dame med alder mellom 25 - 35?

Lillemus: Tøff dame med to barn. Morsom og vet mye om masse.

Amiga: sexorakelet på DOL, masse kinky tips å hente her! ; ) Dame på 30 +. Gift med barn.

Lyon: Gravid. mellom 26 - 32 år? Vet også mye om masse.

Asterix: ?

Pricilla: Oslojente på 22, jobber 8 - 16 på kontor og har samboer. Vært "doler" i 4 år.

Morsk: ?

Uff dette var dårlige greier.. tror det er litt tidlig for meg ennå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115777-si-noe-om/#findComment-695042
Del på andre sider

hare1365380455

Prust: Nygravid dame på noen og tredve?, med to små barn fra før.. Hyggelig dame som liker å lage syltetøy! ; ) Har vært gift i 9 år.(?)

Ildg: Vet lite om..

terningkast6: Lite her og..

Fresja: Dame med alder mellom 25 - 35?

Lillemus: Tøff dame med to barn. Morsom og vet mye om masse.

Amiga: sexorakelet på DOL, masse kinky tips å hente her! ; ) Dame på 30 +. Gift med barn.

Lyon: Gravid. mellom 26 - 32 år? Vet også mye om masse.

Asterix: ?

Pricilla: Oslojente på 22, jobber 8 - 16 på kontor og har samboer. Vært "doler" i 4 år.

Morsk: ?

Uff dette var dårlige greier.. tror det er litt tidlig for meg ennå.

Pricilla... har du da vært borte fra dol en stund eller hatt annet nick? Trodde ikke du hadde vært her så lenge, ser du:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115777-si-noe-om/#findComment-695724
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...