Gå til innhold

Hvem liker du best her da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man liker ofte de som har litt av de samme interessene, verdiene og meningene som seg selv. Og ikke minst den samme humoren.

Like barn leker best?

Jeg liker de som gir litt av av seg selv. Som tør å ikke være perfekte. De som får meg til å glise når jeg sitter foran skjermen. De som får meg til å skrive dødsfort fordi jeg blir så forbanna.

Annonse

Man liker ofte de som har litt av de samme interessene, verdiene og meningene som seg selv. Og ikke minst den samme humoren.

Like barn leker best?

Jeg liker de som gir litt av av seg selv. Som tør å ikke være perfekte. De som får meg til å glise når jeg sitter foran skjermen. De som får meg til å skrive dødsfort fordi jeg blir så forbanna.

Jeg må si at jeg kan skrive dødsfort i det øyeblikket der og da. Jeg husker aldri nick fra tid til annen, unntatt noen få som er her så mye at jeg begynner å få et forhold til dem.

Det synes jeg også..

Liker: nick,Dorthe,Sierdudet,Prozak, musikeren, pappabjørn, shandy, soleil og favn veldig godt...f.eks..

Og mange andre som jeg ikke kommer på eller husker sånn helt i farten..:o)

Kanskje fordi de skriver så ofte at det er lett å huske dem.

Uff, sånne ting liker jeg egentlig ikke å svare på. Det blir urettferdig for noen har jeg truffet og de fleste har jeg ikke møtt. Men jeg liker alle jeg har møtt og alle jeg mailer med.

Men akkurat nå savner jeg noen her inne. Håper de kommer tilbake snart etter ferien.

Annonse

Hmm.. Liker mange. For å nevne noen: favn, HønePøne, snilen, laguna, soleil, prust, Sier Du Det (skriver dødsbra og morsomt) og Petter´n! Sør skriver også mye bra, bortsett fra at han alltid skal ha siste ordet! ; )

Det skal jeg ikke, så det så! ;)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...