Gå til innhold

Noe forferdelig har skjedd!

Anbefalte innlegg

Papirene våre ble sendt i fra kristiansand i mai til kina. Når mannen min ringte ned i dag morges for å få registreringsdatoen, fortalte hun at parirene hadde kommet vekk!!! Og det hadde visst aldri skjedd før. Så nå må vi samle inn alt på nytt, og blir tre måneder forsinket!!

Hadde ikke trodd jeg skulle bli så lei meg!!

Er så lei av å vente på barn!!!

Dette gjaldt 6 par i fra kristiansand.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115832-noe-forferdelig-har-skjedd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, å huff. Dette er så graverende at det burde komme på nyhetene!!

Slike "nedturer" er fælt, når man allerede har ventet og ventet og ventet.....

Trøsteklem!!

Huff og huff !! Føler virkelig med dere. Denne ventetiden er jo lang nok som den er. Håper virkelig at foreningen deres får ordnet det slik at dere kommer inn i riktig månedskø i Kina likevel......- dette MÅ da gå an ??

I allefall- Lykke til med papirinnsamlingen igjen !!!

klem fra kinamamman

Annonse

Huff, å huff. Dette er så graverende at det burde komme på nyhetene!!

Slike "nedturer" er fælt, når man allerede har ventet og ventet og ventet.....

Trøsteklem!!

Dette er kjempe trist er det mulig. Dette var alltid skrekken i vår ventetid at noe slik skulle skje men det gikk bra med oss. Håper det ordner seg for dere . Føler med dere ..Trøsteklem

carla1365380461

Nei, men stakkars dere - dette trengte dere i hvert fall ikke i all ventinga!!!

Det var i det minste godt at dere ikke fant det ut før ventetida skulle vært over!

Så skvære som CCAA virker å være når det gjelder rettferdighet, skal jeg vedde på at det ordner seg, og at dere får beholde plassen i køen!

Håper du forteller oss hvordan det gikk!

Krysser fingrene for dere!

Uff.... :o( Stakkars dere. Tror jeg hadde tørna hvis det hadde vært oss.

Vet ikke om CCAA gir "extraservice" når sånt skjer, så det går fortere, men har ikke hørt om det. Var det Inoradopt sin feil? Eller er det ingen som vet hvor de har blitt av?

Lykke til med ny innsats. Det ordner seg nok til slutt, men jeg forstår veeeldig godt at det føles motløst akkurat nå.

MVH

Huff og huff !! Føler virkelig med dere. Denne ventetiden er jo lang nok som den er. Håper virkelig at foreningen deres får ordnet det slik at dere kommer inn i riktig månedskø i Kina likevel......- dette MÅ da gå an ??

I allefall- Lykke til med papirinnsamlingen igjen !!!

klem fra kinamamman

Nei og nei, at dette er mulig!!! Dette er virkelig det man frykter mest! Føler med dere!! Håper at dere får tatt inn igjen en del at tiden ved god kundebehandling. Tror ikke alle forstår hvor viktig tidsaspektet er for oss...

Trøsteklem fra

Annonse

Uff.... :o( Stakkars dere. Tror jeg hadde tørna hvis det hadde vært oss.

Vet ikke om CCAA gir "extraservice" når sånt skjer, så det går fortere, men har ikke hørt om det. Var det Inoradopt sin feil? Eller er det ingen som vet hvor de har blitt av?

Lykke til med ny innsats. Det ordner seg nok til slutt, men jeg forstår veeeldig godt at det føles motløst akkurat nå.

MVH

Tusen takk til dere alle for trøst! er allerede i gang med å samle inn nye bilder. Det var dumt jeg ikke kopierte bildene jeg sende til kina, så hadde jeg sluppet å finne nye. Det er slettes ikke lett å finne nye ute og inne bilder som er bra.

til AAA: Det var mannen min som snakket med dem, men jeg forstod det slik at papirene var kommet vekk under sendingen. Jeg syntes det er litt ekkelt å tenke på, når de inneholder så mye informasjon!!

Gjest kina-lina

Tusen takk til dere alle for trøst! er allerede i gang med å samle inn nye bilder. Det var dumt jeg ikke kopierte bildene jeg sende til kina, så hadde jeg sluppet å finne nye. Det er slettes ikke lett å finne nye ute og inne bilder som er bra.

til AAA: Det var mannen min som snakket med dem, men jeg forstod det slik at papirene var kommet vekk under sendingen. Jeg syntes det er litt ekkelt å tenke på, når de inneholder så mye informasjon!!

Dette er jo helt forferdelig. Hvorfor har ikke foreningen deres oppdaget dette før? Har de ingen sorts for kvalitetssikring?

Er det ikke nettopp derfor Kina har begynt å registrere datoene for innkomne søknader.

Ja, ja, skjedd har skjedd og jeg håper dere kommer inn på den plassen dere skulle ha hatt i ventekøen, og at foreningen lærer noe av dette.

Hei igjen!

Hvis papirene har forsvunnet under sending, og det nå er tre måneder siden, så ville jeg tatt en alvorlig prat med Inoradopt, det ville jeg virkelig. De skal nemlig få bekreftelse fra CCAA med registreringsdato etter at papirene har kommet fram, og hvis det har gått så lenge og de ikke har fått med seg at den ikke har kommet, så vil jeg si det er en svikt i rutinene der.

Jeg har sett at sånne ting har skjedd før, med amerikanske søkere (på APC listen) og dessverre tror jeg ikke de det har gått ut over har fått noen extraservice fra CCAA. De har begynt bakerst i køen igjen. Men det går jo an å håpe, og det går definitivt an å forvente at Inoradopt står på hodet for å gjøre dette minst mulig smertefullt for dere.

Har dere forresten spurt Inor om de tar kopi av papirene de sender?

Vennlig hilsen

Akkurat det har vært mitt mareritt, men trodde ikke det kunne skje på ordentlig! Stakkars dere, håper inderlig alle gjør alt de kan for at dere ikke blir skadelidne og beholder plassen i køen!

Visste de det ikke før dere tilfeldigvis ringte, reagerer litt på at dere ikke har fått beskjed fra foreningen. Håper ikke det gjelder flere enn dere 6, selv om selvfølgelig 6 er 6 for mange!!

Masse medfølelse til dere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...