Altman Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 3200 spenn tur/retur Gardermoen - Tromsø for en familie på fire!!!! SAS kan dra til helvete! 0 Siter
Altman Skrevet 13. august 2003 Forfatter Skrevet 13. august 2003 Hmm, det hørtes jo ut som om jeg mener det er dyrt. Det er skitbillig... SAS hadde sikkert tatt hundre tusen for samme reisen. 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Hmm, det hørtes jo ut som om jeg mener det er dyrt. Det er skitbillig... SAS hadde sikkert tatt hundre tusen for samme reisen. Det var virkelig godt du kom med det tillegg der, for jeg måtte lese mailen din flere ganger og lurte på om det kanskje sto 32.000,- der og at du heller ville ta toget. Så så jeg at det faktisk sto 3200,- og da lurte jeg på om du tenkte å gå til Tromsø og hjem igjen for billigere for familie på fire skal du lete lenge etter. 0 Siter
Altman Skrevet 13. august 2003 Forfatter Skrevet 13. august 2003 Det var virkelig godt du kom med det tillegg der, for jeg måtte lese mailen din flere ganger og lurte på om det kanskje sto 32.000,- der og at du heller ville ta toget. Så så jeg at det faktisk sto 3200,- og da lurte jeg på om du tenkte å gå til Tromsø og hjem igjen for billigere for familie på fire skal du lete lenge etter. Ja, det er sykt billig. Vi bestemte oss sporenstreks for å dra 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 sjekk på internettsidene til braathens. Der kan en få veldig billige turer om en bestiller tre fire uker i forveien. Sjekk der det står nettpris og billigeste nettpris etc... der er forskjellige prisalternativer. Det er penger å spare om en er tidlig ute. Opp til 85 % rabatt. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 ajaa. Jeg misforstod litt innlegget ditt. Trodde du betalte det der for en person. Da var det litt dyrt. Men var det en familie på fire, da var det veldig billig ja:o) 0 Siter
Gjest huff så dyrt Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Mannen min skulle reise fra Stavanger til helt nord.. ble på over 5000!! Så det måtte han droppe:( 0 Siter
Tornerose Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Det er da ingenting. Jeg betalte samme sum for bare lille meg Oslo - Evenes i desember i fjor. 0 Siter
Tornerose Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Det er da ingenting. Jeg betalte samme sum for bare lille meg Oslo - Evenes i desember i fjor. Leste selvsagt tillegget _etter_ at jeg hadde svart. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.