Gå til innhold

Norges villeste taxi??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ganske så gøy når man har den rette promillen.. :-)

Høne I Frikassè
Skrevet

Det er sinnsykt morsomt!

Jeg tok taxi hjem fra byen før jul i fjor. Fikk en sånn stoooor taxi helt alene. Følte meg som en prinsesse (noe jeg forsåvidt også er). God og brisen så tok det meg en liten stund før jeg oppdaget en tv-skjerm og mic og det hele. Det var da jeg spurte om dette var en av de berømte karaoketaxiene jeg hadde hørt om.

Og det var det. Så hele veien hjem ble jeg sittende i setet bak sjåføren og synge. Det var så utroooolig morsomt!

Sjåføren sa til og med at jeg sang pent. *skrattler*

Tror HAN trodde det ble noe på'n, esse, for denne dama synger ei pent. Men morro var det lell! (nei, det hadde ikke noe med at jeg var god og brisen å gjøre)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...