Gå til innhold

Ost på Pizza og Lasagne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken ost er best? Og hva er egentlig forskjellen på oppskåret ost og opprispet ost? det er jo så mye enklere og bare skjære opp osten meg ostehøvel? Ligger forskjellen i konsistensen eller smaken?

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Oj! Hastverk er lastverk. Beklager de teite skrivefeila!

Gjest annette
Skrevet

Jeg pleier alltid å ta norvegia.Pleier å raspe opp.Smaken blir jo den samme om den er oppskjært eller raspa.Jarlsberg gir en litt skarpere smak,den er også god på.Men jeg skal innrømme at jeg ofte kjøper ferdig raspa ost i pose...:-P

hare1365380455
Skrevet

Kjøper av og til pose med ferdig revet ost (merkene varierer), men har vi gulost (har vi som regel) skjærer jeg av den med ostehøvel. Greit det. Enklest om man har en pose med revet ost, så er det bare å strø på!

Skrevet

Cheddar, norvegia eller mozzarella. Gjerne en blanding.

Gjest blandings
Skrevet

Cheddar, norvegia eller mozzarella. Gjerne en blanding.

blandings er nok best, ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...