Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fyren1365380423

GRATULERER!!! Er det ikke en deilig følelse at nå kan " selve livet" begynne med DITT barn!!!!??!!Det er bare herlig å komme hjem...selv om det er en opplevelse å være i Colombia selvsagt....

Vi gleder oss bare til tur nr. to nå....og gleder oss til vi atter en gang er vel hjemme!

Lykke til videre med lillemor!!

klem

GRATULERER!!! Er det ikke en deilig følelse at nå kan " selve livet" begynne med DITT barn!!!!??!!Det er bare herlig å komme hjem...selv om det er en opplevelse å være i Colombia selvsagt....

Vi gleder oss bare til tur nr. to nå....og gleder oss til vi atter en gang er vel hjemme!

Lykke til videre med lillemor!!

klem

velkommen hjem igjen. Nyt dagene med tulla di :o). Klem fra

Hei Nitus!! Velkommen hjem - så godt å høre at dere koser dere!

Tusen takk for hyggelig e-post fra C. Den kom på jobbadressen min mens jeg hadde ferie, så jeg fikk ikke svart dere. Men skjønner fra den at dere har hatt et eventyrlig opphold og at velsemor trives... Det gleder meg!!

Lykke til videre - nå er det snart vår tur osgå!!!:o) (*gulp, svelg*)

Annonse

Lengsel1365380312

Velkommen hjem!! Og lykke til videre!!

Vi som venter kan godt forstå at vi går imøte med det største som finnes - selv om det er lett å bli utålmodig.

Ventetiden vil vel være glemt når man har kommet så langt som dere har?!

Ihvertfall - gratulerer, velkommen hjem og lykke til videre som mamma!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...