Champagne Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Hver gang jeg slår på maskinen har startsiden forandret seg fra vg.no til findwhatever.com et eller annet. Så går jeg inn på alternativer fot internett, også videre, og forandrer den igjen til vg.no Hvis jeg trykker på startsideknappen imens jeg er på nettet, etter å ha forandret den til vg.no, så går den til vg, så derfor må byttingen skje når jeg skrur av. Hva er dette? Virus? Virusgreier har jeg ikke peil på, og får ikke til å laste ned noe sånt. Har noe Norton greier, men aner ikke hva det er. 0 Siter
vendelin1365380208 Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Gå på Verktøy, Alternativer for internett og skriv inn linken til den siden du ønsker som standardside når du starter Internet Explorer. Trykk så Bruk, og OK. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Du har nok fått inn et dritt-program som gjør dette automatisk. Gå inn i legg til/fjern programmer i kontrollpanel og fjern programmer du veit du aldri bruker. Sjekk etterpå om det ligger noe humbug i start-meny/oppstart(evt startup). (og slett det ved å høyreklikke inni startmenyen og velge slett) 0 Siter
Champagne Skrevet 13. august 2003 Forfatter Skrevet 13. august 2003 Du har nok fått inn et dritt-program som gjør dette automatisk. Gå inn i legg til/fjern programmer i kontrollpanel og fjern programmer du veit du aldri bruker. Sjekk etterpå om det ligger noe humbug i start-meny/oppstart(evt startup). (og slett det ved å høyreklikke inni startmenyen og velge slett) *kremt* Hva er kontrollpanel..? *flau* 0 Siter
Champagne Skrevet 13. august 2003 Forfatter Skrevet 13. august 2003 Gå på Verktøy, Alternativer for internett og skriv inn linken til den siden du ønsker som standardside når du starter Internet Explorer. Trykk så Bruk, og OK. Dette må jeg gjøre hver gang jeg starter maskinen.. 0 Siter
fresja Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 *kremt* Hva er kontrollpanel..? *flau* Klikk på iconet "Min datamaskin", da får du bl.a opp noe som heter Kontrollpanel, som du kan klikke på. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 *kremt* Hva er kontrollpanel..? *flau* Hmm... Har du noen du kjenner som har greie på data som kan hjelpe deg? Startknappen - innstillinger - kontrollpanel - legg til/fjern programmer - fjern programmer du er heeeelt sikker på du ikke bruker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.