Gå til innhold

Hvordan bytte startside?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg slår på maskinen har startsiden forandret seg fra vg.no til findwhatever.com et eller annet.

Så går jeg inn på alternativer fot internett, også videre, og forandrer den igjen til vg.no

Hvis jeg trykker på startsideknappen imens jeg er på nettet, etter å ha forandret den til vg.no, så går den til vg, så derfor må byttingen skje når jeg skrur av.

Hva er dette? Virus? Virusgreier har jeg ikke peil på, og får ikke til å laste ned noe sånt. Har noe Norton greier, men aner ikke hva det er.

vendelin1365380208
Skrevet

Gå på Verktøy, Alternativer for internett og skriv inn linken til den siden du ønsker som standardside når du starter Internet Explorer.

Trykk så Bruk, og OK.

Skrevet

Du har nok fått inn et dritt-program som gjør dette automatisk.

Gå inn i legg til/fjern programmer i kontrollpanel og fjern programmer du veit du aldri bruker.

Sjekk etterpå om det ligger noe humbug i start-meny/oppstart(evt startup). (og slett det ved å høyreklikke inni startmenyen og velge slett)

Skrevet

Du har nok fått inn et dritt-program som gjør dette automatisk.

Gå inn i legg til/fjern programmer i kontrollpanel og fjern programmer du veit du aldri bruker.

Sjekk etterpå om det ligger noe humbug i start-meny/oppstart(evt startup). (og slett det ved å høyreklikke inni startmenyen og velge slett)

*kremt*

Hva er kontrollpanel..?

*flau*

Skrevet

Gå på Verktøy, Alternativer for internett og skriv inn linken til den siden du ønsker som standardside når du starter Internet Explorer.

Trykk så Bruk, og OK.

Dette må jeg gjøre hver gang jeg starter maskinen..

Skrevet

*kremt*

Hva er kontrollpanel..?

*flau*

Klikk på iconet "Min datamaskin", da får du bl.a opp noe som heter Kontrollpanel, som du kan klikke på.

Skrevet

*kremt*

Hva er kontrollpanel..?

*flau*

Hmm... Har du noen du kjenner som har greie på data som kan hjelpe deg?

Startknappen - innstillinger - kontrollpanel - legg til/fjern programmer - fjern programmer du er heeeelt sikker på du ikke bruker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...