Lanka Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Heisann! Jeg svarte på et gammelt innlegg som ble skrevet av deg da vi var på ferie, så jeg regner ikke med at du har sett det. Derfor prøver jeg igjen: Du etterlyste noen som visste noe om Sri Lanka. Vi har ei datter på 1 1/2 år som vi kom hjem med i juli i fjor. Vi deler gjerne av våre erfaringer, så gi en lyd dersom du er interessert i kontakt. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115977-stolpefisker-jeg-pr%C3%B8ver-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pairry Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hei lanka! Jeg lurte på en ting? Vet du om det finnes størrer barn og/eller søsken som venter på utenlandsk adopsjon i sri lanka? Vi vet de fleste er under et år. bare begynte å lure.... også lurte jeg på om du fikk møte gulljentens biologisk moren der nede? Hvordan var det isåfall? Kos dere med jenten!!!! Min bestevenninen (fra sri lanka) har nettopp født sitt første barn. Jeg drømmer om den dagen jeg for min egen mørkhårete tulle derifra! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115977-stolpefisker-jeg-pr%C3%B8ver-igjen/#findComment-696912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanka Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 hei lanka! Jeg lurte på en ting? Vet du om det finnes størrer barn og/eller søsken som venter på utenlandsk adopsjon i sri lanka? Vi vet de fleste er under et år. bare begynte å lure.... også lurte jeg på om du fikk møte gulljentens biologisk moren der nede? Hvordan var det isåfall? Kos dere med jenten!!!! Min bestevenninen (fra sri lanka) har nettopp født sitt første barn. Jeg drømmer om den dagen jeg for min egen mørkhårete tulle derifra! Hei Pairry! Jeg kan ikke gi deg noe 100% sikkert svar, men jeg tror at muligheten for søskenadopsjon fra Sri Lanka er liten. Det er fordi at barna som blir adoptert bort ofte er født av unge ugifte kvinner som kommer til barnehjemmene og bor der til barnet er født, og så adopterer de dem bort. Ofte bor moren på barnehjemmet helt til de nye foreldrene kommer og henter barnet. For utenlandsadopsjon vil det si at barnet er ca. 4 mnd oppover (barna blir ikke frigitt til utlandet før de er 3 mnd. gamle). Alle som adopterer fra Sri Lanka får møte mora i en rettssak, og ofte møter en mora hver dag på barnehjemmet når man besøker barnet frem til rettssaken. For vår del så syntes vi at det var ganske fint å få treffe mora, og veldig rørende å få overlevert skatten vår fra henne foran dommeren i retten. Så - svaret på spørsmålet ditt blir at de eldste barna jeg vet om som har blitt tildelt Norge har vært 8 mnd gamle. Ikke har jeg hørt om noen som har fått tvillinger heller. Om de adopterer bort eldre barn vet jeg faktisk ikke, men de barna vi så da vi var der var barn som gikk i en slags "barnehage" på barnehjemmet. Det ble et litt langt svar, så jeg håper du ble litt klokere. Nydelige er i alle fall alle barna der nede, og selv nå etter ett år så kan jeg ikke se meg mett på den skjønne skatten vi har fått :-) Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115977-stolpefisker-jeg-pr%C3%B8ver-igjen/#findComment-697258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.