Gå til innhold

Finnes det noen rykter om kina nå?

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har noen nye rykter om kina nå? Hvis noen av dere snapper opp noe så vær så snill og skriv det inn.

Dessuten lurer jeg så på hvordan det går med brilleslangen. Hun venter vel fortsatt?

Jeg synes at den siste ventetiden er værre enn fra begynnelsen og kan tenke meg at de fleste synes det.Tenker da på en del av dere som venter på colombia.Og har ventet ekstra lenge.

Vi får drøsse om oss med masse ventestøv til oss alle her inne.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116002-finnes-det-noen-rykter-om-kina-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sett noen nyere rykter enn at de i USA med DTC oktober 2003 kan vente tildeling rundt 1.sept og at november 2003 kan vente rundt 1. oktober. Dette skulle være fra "helt sikre" kilder.

Hvis det nå blir tildeling måned for måned fremover så har vi enten tildeling i april - hvis DTC juni opprettholdes eller juni / juli hvis vi må stille bakerst i køen.

Har fulgt litt med på de amerikanske listene blant annet. Sannsynligvis vil både oktober og november få tildeling først på september. I USA får de jo gjerne tildelingene i underkant av en uke før Norge. Tenker vi har oktober/november tildelinger her i Norge iløpet av andre uka i september.

Desember kan vel regne med å få andre uke i oktober. Det er noen feriegreier i Kina 1.-7. oktober. De bruker derfor å sende tildelinger innen 1. oktober. Det ingen vet ennå, er om CCAA kommer til å tildele desember og januar samtidig, eller om de går tilbake til en måned i gangen.

Disse opplysningene er ikke basert på sikre kilder, men jeg er ihvertfall overbevist om at de ryktene her kommer til å stemme ganske bra med virkeligheten.

Vi får krysse fingrene og håpe..... om 2-3 uker får vi nok rykende nyheter fra USA.

snart Kinamor

Vi har DTC i Kina 22. okt 02. Verdens Barn fortalte mandag denne uken at vi helt sikkert får tildeling i begynnelsen/midten av september. De venter tildelingene for august-gruppen i disse dager, men er ikke sikker på om tildelingene til septembergruppen kommer sammen med august- eller oktobergruppen.

Har fulgt litt med på de amerikanske listene blant annet. Sannsynligvis vil både oktober og november få tildeling først på september. I USA får de jo gjerne tildelingene i underkant av en uke før Norge. Tenker vi har oktober/november tildelinger her i Norge iløpet av andre uka i september.

Desember kan vel regne med å få andre uke i oktober. Det er noen feriegreier i Kina 1.-7. oktober. De bruker derfor å sende tildelinger innen 1. oktober. Det ingen vet ennå, er om CCAA kommer til å tildele desember og januar samtidig, eller om de går tilbake til en måned i gangen.

Disse opplysningene er ikke basert på sikre kilder, men jeg er ihvertfall overbevist om at de ryktene her kommer til å stemme ganske bra med virkeligheten.

Vi får krysse fingrene og håpe..... om 2-3 uker får vi nok rykende nyheter fra USA.

Satser på at dine rykter er de riktige (og at mine er feil). Vil så gjerne at de fortsetter med to og to måneder enda en stund fremover.

Vi har DTC i Kina 22. okt 02. Verdens Barn fortalte mandag denne uken at vi helt sikkert får tildeling i begynnelsen/midten av september. De venter tildelingene for august-gruppen i disse dager, men er ikke sikker på om tildelingene til septembergruppen kommer sammen med august- eller oktobergruppen.

Virker som at VB får tildelinger nesten en uke etter AF. Så langt jeg har fulgt med her inne, er dette ganske vanlig. Tar jeg feil eller?

Både AF og de amerikanske har fått for august/september og det får vel også VB tenker jeg.

Annonse

Gjest Med kinabarn i hjertet

I DTC gruppen for mai 03 er det noen rykter som går på at CCAA vil prøve å få ventetiden ned i 8 mnd, men det poengteres at dette er rykter.

Jeg krysser allikevel fingrene for at det stemmer!

mvh

Jeg er også i DTC mai 03 gruppa. Noen veldig optimistisk sjeler der, håper at det blir tildeling for oss en gang i desember/januar (!) men jeg er nok mer realistisk enn som så....

I DTC gruppen for mai 03 er det noen rykter som går på at CCAA vil prøve å få ventetiden ned i 8 mnd, men det poengteres at dette er rykter.

Jeg krysser allikevel fingrene for at det stemmer!

mvh

Hei!

Vil bare si at det er godt at noen er flinke med å informere oss andre ventende mødre. Har selv prøvd å komme med i mai03 gruppa, men har nok ikke helt fått det til (prøver igjen). Vi får vel bare vente og håpe at at det snart er vår tur...

Ønsker alle sammen lykke til videre i prosessen og fortsatt god sommer!!

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...