Gå til innhold

Nederst i bunken hos Bufa......

Anbefalte innlegg

venterogventer...

ligger søknaden vår. Nå er det akkurat et år siden vi kontaktet barnevernet, rapporten gikk derfra til Bufa i begynnelsen av mars. Hvordan er det mulig at vår søknad tar så lang tid å behandle? Vi er helt klin normale, godt fungerende med et friskt, fornøyd hjemmelaget barn fra før. Kan det være så vanskelig da? Jeg burde sikkert ikke kikke innom her i det hele tatt, når jeg ser de som blir ferdige med Bufa i løpet av 2-3 mnd, og kjenner at jeg blir fryktelig lei meg. Da jeg ringte Bufa og purret i beg av juni, hadde de enda ikke begynt å se på vår søknad.

Før dette er over, er jeg sikkert norges eldste mamma....

(Beklager sutringen, måtte bare få det ut til noen som kan forstå frustrasjonen).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116036-nederst-i-bunken-hos-bufa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cebuano

Kjære deg!

Vi ble godkjent av BUFA 13.januar i år etter å ha ventet i nesten seks mnd. Det er utrolig frustrerende og det føles urettferdig å må¨tte vente så mye lenger enn andre.

Saksbehandleren vår hadde vært ute på reise, derfor tok det så lang tid.

Jeg føler med deg, men det er like om hjørnet nå!!

Kjære deg!!! Har du ikke purret siden juni? Du skal ikke ha dårlig samvittighet om du purrer litt oftere. Skriv om nødvendig skriftlig klage og be om å få vite hvor lang saksbehandlingstiden er pr.dags dato. Om ikke annet så får du en god følelse av å ha utrettet noe......Det føles veldig urettferdig når man ser at andre blir godkjent i en fei. All medfølelse.......

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...