Gå til innhold

Naboen springer naken i leiligheten

Anbefalte innlegg

Gjest grafsegrafse
Skrevet

Jeg har en nabo på 30 år som støtt og stadig svanser naken rundt i leiligheten sin. Det er i og for seg hans problem, men når hans edlere deler stadig dukker opp i mitt synsfelt føler jeg at det ikke er som det bør.

Leilighetene her er ganske tette, så selv om en ikke ønsker å se, så er det ikke til å unngå.

Hva bør jeg gjøre ? Voldta ham ?

Skrevet

Da ville jeg hatt sex midt i stua mens han så på, kanskje han blei oppmerksom på hvor synlig det er mellom leilighetene.

Skrevet

Hvis du har problemer med å overse det kan du jo trekke for gardinene ;o)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Hva med å sende ham et anonymt brev der du sier hva du mener.

Dessuten så liker han helt sikkert at folk ser ham gå rundt naken.

Skrevet

En gang, mens han gjør det, send en sms og si at du blir kåt av de store ballene hans.

:P

Skrevet

Da ville jeg hatt sex midt i stua mens han så på, kanskje han blei oppmerksom på hvor synlig det er mellom leilighetene.

Ja, det hadde han nok IKKE likt *ironi* :)

Skrevet

Meld deg inn i KRF og antast han. Deretter sender du han til Sør for rehabilitering.

Skrevet

vil bare si at hvis du tenker å voldta ham, så kommer hans edlere deler enda nærmere...var det det du ønsket??

Skrevet

Vi hadde også mye underholdning av min tidligere nabo. Når han f.eks. dusjet, var der et hull i gardinen akkurat på det riktige stedet!

Skrevet

Jeg ville satt opp en stor plakat i vinduet mitt:

Jeg kan se TISSEN DIN.

Skrevet

Hva med å nyte synet av ham, i hvert fall hvis han er kjekk.

laguna1365380434
Skrevet

Vil du se : se i vei..Vil du ikke se : kjøp gardin..:)

Skrevet

Jeg ville satt opp en stor plakat i vinduet mitt:

Jeg kan se TISSEN DIN.

Jeg stemmer på denne, genialt! :)

Skrevet

Kle av deg du også - pirr. Hehe. Ja det vil si, så sant du ikke veier 150 kilo.

Det må da være ok å ha en naken mann å se på, så sant han ikke er guffen, baller i bærepose el.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...