chrissie Skrevet 3. desember 2000 Skrevet 3. desember 2000 hvordan kan jeg frakte fryst melk på flaske fra et sted til et annet,(en time unna)for så å sette den i kjøleskapet til tining,går dette an? 0 Siter
nile Skrevet 3. desember 2000 Skrevet 3. desember 2000 Jeg har brukt å lage meg "fryseelement" ved å sette posen/flaska med frossen melk i en pose, deretter en ny pose utenpå, og så vann i den ytterste posen og latt dette stå i fryseren noen timer før vi skulle ut å kjøre. Sikkert knotete forklart...Og så ennå en pose eller annen beholder utenpå for at det ikke skulle bli søl i bilen når isen begynte å tine. Alternativt så har jeg brukt isbiter og fylt rundt flaska i et norgesglass eller noe annen passende emballasje. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2000 Skrevet 4. desember 2000 Jeg har brukt å lage meg "fryseelement" ved å sette posen/flaska med frossen melk i en pose, deretter en ny pose utenpå, og så vann i den ytterste posen og latt dette stå i fryseren noen timer før vi skulle ut å kjøre. Sikkert knotete forklart...Og så ennå en pose eller annen beholder utenpå for at det ikke skulle bli søl i bilen når isen begynte å tine. Alternativt så har jeg brukt isbiter og fylt rundt flaska i et norgesglass eller noe annen passende emballasje. Kjempesmart! Eller man kan rett og slett legge flaska i en pose med et par kjøleelementer fra frysebagen. ) 0 Siter
Elisabeth Tufte, helsesøster Skrevet 4. desember 2000 Skrevet 4. desember 2000 Kjäre chrissi. Om du likevel skal tine melken når du kommer frem så er det ikke noe problem å frakte den i vanlig kjölebag uten ellementer slik at tiningen begynner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.