Gå til innhold

Finnes det noen glade nyheter fra Korea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Som så mange før meg har jeg kun vært inne som leser på forumet her.

Vi venter på tildelig fra Korea i løpet av neste måned, så vi nærmer oss absolutt innspurten, men allikevel synes jeg det går veldig tregt.

Er det noen som kan komme med nyheter...

Videoannonse
Annonse
thuva1365380402
Skrevet

Hei. Koselig med flere korea-adoptanter. Når er dere godkjent i BUFA?

Vi kom hjem St.Hans-aften med en liten gutt som da var 3,5 mnd gammel. Han er en kjempegod gutt, og alt har gått bra. Dere har noe å se fram til. Skal dere reise til Korea eller har dere valgt eskorte?

Er du interessert i å maile meg, kan du gjøre det på [email protected]

Lykke til!

Klem fra

Skrevet

Jeg kan forestille meg at dere venter fælt akkurat nå, men fatt mot for plutselig er tildelingen der. Kan jo gi deg en liten nyhet og det er at tiden fra tildeling til henting/eskorte var for vår del på ca 5 1/2 uke, og det er jo ikke dårlig bare det. Vi fikk tildeling 30 juni, etter 12 mnd, så fikk vi beskjed om lille gullings ankomst med eskorte etter ca 4 1/2 uke. Han kom altså hjem til oss 6 august. Kos dere i denne ventetiden og gled dere til en livslang opplevelse som er helt utrolig. Ha det godt og lykke til. Klem fra oss tre.

thuva1365380402
Skrevet

Jeg kan forestille meg at dere venter fælt akkurat nå, men fatt mot for plutselig er tildelingen der. Kan jo gi deg en liten nyhet og det er at tiden fra tildeling til henting/eskorte var for vår del på ca 5 1/2 uke, og det er jo ikke dårlig bare det. Vi fikk tildeling 30 juni, etter 12 mnd, så fikk vi beskjed om lille gullings ankomst med eskorte etter ca 4 1/2 uke. Han kom altså hjem til oss 6 august. Kos dere i denne ventetiden og gled dere til en livslang opplevelse som er helt utrolig. Ha det godt og lykke til. Klem fra oss tre.

Så koselig å se deg her igjen også koreandra. Det var veldig koselig å se dere igjen. Treffes ihvertfall om en uke.

Klem fra

Skrevet

Så koselig å se deg her igjen også koreandra. Det var veldig koselig å se dere igjen. Treffes ihvertfall om en uke.

Klem fra

Hei på deg thuva.

Jeg skulle liksom si litt til deg i samme slengen som jeg svarte på dette innlegget, men lille urokråka våknet så da var det bare å bære litt igjen. Det var kjempe hyggelig hos dere, og vi sees jo til helgen. Klem fra oss tre.

Hils dine gutter.

Skrevet

Hei. Koselig med flere korea-adoptanter. Når er dere godkjent i BUFA?

Vi kom hjem St.Hans-aften med en liten gutt som da var 3,5 mnd gammel. Han er en kjempegod gutt, og alt har gått bra. Dere har noe å se fram til. Skal dere reise til Korea eller har dere valgt eskorte?

Er du interessert i å maile meg, kan du gjøre det på [email protected]

Lykke til!

Klem fra

Hei Thuva og Koreandra

Vi ble godkjente hos BUFA den 25 sept. 02.

Så jeg håper det ikke er så lenge før vi mottar den store telefonbeskjeden, men jeg har jo hørt at det er opptil 14 mnd. ventetid nå.

Vi kommer til å reise ned å hente "drømmen" vår, også for å oppleve landet.

Så flott at alt går så bra hos dere begge to.

Hilsen

Skrevet

Hei Thuva og Koreandra

Vi ble godkjente hos BUFA den 25 sept. 02.

Så jeg håper det ikke er så lenge før vi mottar den store telefonbeskjeden, men jeg har jo hørt at det er opptil 14 mnd. ventetid nå.

Vi kommer til å reise ned å hente "drømmen" vår, også for å oppleve landet.

Så flott at alt går så bra hos dere begge to.

Hilsen

Kjære Kingye!

Da er vi helt likt i løypa, vi ble godkjent den 24/09, så muligheten for at vi kanskje ses i korea, er vel til stede.

Vil du ha noen og vente sammen med er det bare og maile meg på

[email protected]

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...