Gå til innhold

tango og tulipaner........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei gogo!

Jeg ringte VB i forrige uke, ble litt bekymret etter andres skrekkopplevelse med bortkomne papirer. De sa at de får en bekreftelse fra Kina når papirene er vel framme, vanligvis ca 1 uke etter at de er sendt fra Norge. VB kunne ikke skjønne at det ble oppdaget så lenge etter at papirer var forsvunnet - de har oversikt over alle sendte søknader og kunne bekrefte at vår og alle andre i mai-gruppa var vel fremme. Utover det får vi ingen dato i Kina, men kan vel regne oss fram til ca midten av mai? Det er ikke så lenge til det er vår tur....kanskje! Gleder meg til å snakkes og følges underveis!

klem, tango

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116189-tango-og-tulipaner/#findComment-699631
Del på andre sider

gogo1365380358

Hei gogo!

Jeg ringte VB i forrige uke, ble litt bekymret etter andres skrekkopplevelse med bortkomne papirer. De sa at de får en bekreftelse fra Kina når papirene er vel framme, vanligvis ca 1 uke etter at de er sendt fra Norge. VB kunne ikke skjønne at det ble oppdaget så lenge etter at papirer var forsvunnet - de har oversikt over alle sendte søknader og kunne bekrefte at vår og alle andre i mai-gruppa var vel fremme. Utover det får vi ingen dato i Kina, men kan vel regne oss fram til ca midten av mai? Det er ikke så lenge til det er vår tur....kanskje! Gleder meg til å snakkes og følges underveis!

klem, tango

Godt å høre at alle mai søknadene var vel fremme! Jeg ble også litt bekymret da jeg hørte om de 6 familiene der søknadene ikke var kommet frem.

Vi går en spennende tid i møte, og ja, det kan se ut som at vi slipper å vente så lenge som vi først var forespeilet. Det er noen rykter som går på at CCAA vil ha ventetiden ned i 8 mnd. Vi får krysse fingrene for at det stemmer, men samtidig ta dette for det det er, nemlig rykter!

Det gleder meg at vi er flere her inne som kan vente sammen, og som også etter all sannsynlighet kommer til å reise sammen når den tid kommer. Vi får holde kontakten!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116189-tango-og-tulipaner/#findComment-699876
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...