ketty Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei! Lenge siden jeg har sett nicket ditt. Har jeg gått glipp av noe, eller venter dere fortsatt på tildeling? Håper det er bare meg som ikke har fått det med meg, ellers har dere ventet forferdelig lenge. Selv venter vi på distrikt. Nærmer oss 7 mnd siden godkjenning i ICBF. I dag er det akkurat 3 år siden vår forrige tildeling. Den gang sendte vi papirene til Colombia i slutten av januar. Denne gang har vi hatt papirene i Colombia siden oktober i fjor, og venter fortsatt på distrikt. Vi var så innstilt på at denne gangen skulle det gå raskere (i forhold til antatt ventetid da vi sendte papirene). Vi prøver å ta det med et smil, og det hjelper jo litt. Håper neste uke er vår uke!! God Helg! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116195-aagot-har-dere-h%C3%B8rt-noe-andre-som-vet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.