Gå til innhold

Er jeg utbrent/ eller hva er det med meg?

Anbefalte innlegg

nairam1365380559

Har en lederjobb her jeg skal gi mye av meg selv. Har arbeidet i 9 aar etter endt utdannelse. Trivselen var god, og jeg har som regel hatt det bra.Men for en tid siden endret dette seg. Jeg er svimmel, mister oversikten over ting jeg tidligere hadde full kontroll over. Er ofte lei meg, og ting som jeg tidligere mestret er blitt en stor utfordring. Jeg distanserer meg fra arbeidskolleger som jeg tidligere har hatt et godt forhold til. Hva er det som har skjedd med meg? kjeg kjenner ikke meg selv igjen. Jeg har hatt litt problemer i samlivet mitt som i perioder har krevd tankene mine og disse problemene startet omtrent samtidig med problemene i jobben.Selvbildet som tidligere var bra er negativt, og jeg lurer? hva kan det vere som feiler meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116232-er-jeg-utbrent-eller-hva-er-det-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mobilfreak

Det høres ut omtrent slik jeg har det. Sover du lett? Det kan jo være at du har tusen tanker i hodet om natten og egentlig ikke sover så godt som du tror. Jeg har det i alle fall sånn og i tillegg lavt jerninnhold pga tøff fødsel. Har du sjekket jerninnholdet? Jeg blir i alle fall fryktelig ukonsentrert og ofte deppa og lei. Det meste blir et ork. Jeg vil anbefale at du tar et legebesøk og får sjekket jerninnhold og diverse annet. Samlivsproblemer har nok også innvirkning på tilstanden. Det er nok flere ting som henger sammen. Det er som regel det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...