Gå til innhold

Hyllest til verdens flotteste jente!

Anbefalte innlegg

fei1365380229

I dag er det nøyaktig 6 måneder siden vi fikk overlevert en livredd, underernært, oppkloret, men utrolig vakker liten jente på 19 måneder i Kina. Tiden går så alt for fort!

Så utrolig mye vi har opplevd på disse 6 månedene; hun virker som en trygg og god jente, hun snakker som en foss, hun har vokst ca. 9 cm og lagt på seg ca. 3 kg, hun har nesten sluttet med bleie, vi har hatt henne med på biltur i 14 dager, vært på fornøyelsespark, syklet turer, hun har opplevd snø, vi har badet m.m., og alt er bare helt TOPP.

Vi har selvfølgelig opplevd litt nattevåk, grining, litt stahet og andre ting som hører med, men dette vil jeg ikke fokusere på akkurat nå....

Jeg er bare så lykkelig for at vi fikk akkurat denne lille jenta!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116294-hyllest-til-verdens-flotteste-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint å høre om din flotte jente! Jeg synes det er veldig spennende å høre fra dem som har adoptert fra Kina. Det er godt å høre at så mye går så bra! Selv har vi sendt papirene til Kina og venter tildeling på nyåret. Det blir vårt første barn. Jeg ser i medlemsbladet vårt at det har vært en god del eldre barn som har blitt tildelt i det siste. Jeg har vært litt bekymret for hvilken "bagasje" et eldre barn eventuelt kommer med. Det var godt å lese innlegget om ditt barn på to år som klarer seg fint! Klart det blir nattevåk og grining innimellom - det er jo en del av det å ha barn. Datteren din høres flott ut, takk for at du delte hyllesten til henne med oss andre!

Kjære fei :o). Så utrolig flott å høre deg skrive om jenta di :o)). Blir helt rørt jeg !!!

Kan jo skrive under på at kinajenter er nyydelige- og -gutter, og jenter og gutter fra alle andre land også :o)))). Vi er jammen heldige :o).

Kos dere videre med gullungen !

Klem fra

Kjære fei!

Det var fine ord!

Jeg mimrer i dag jeg også, tenk at det er gått 6 mnd siden vi stod sammen i Kina og fikk overlevert jentene våre!

Tiden har gått så fort, og det har skjedd så mange ting i løpet av disse månedene. Utrolig hvor lett og raskt jentene våre har tilpasset seg til oss og sine nye liv.

Og til dere som venter: bare gled dere til det som venter dere. Det er utrolig stort, og gleden blir nesten bare større og større. Og ang. "store" barn: vår skjønne prinsesse fyller to år i løpet av høsten, og vi synes hun er ei lita frøken. Alt har bare gått så greit. Hun er trygg og blid, det skjer nye ting nesten hver dag. Her er det god matlyst, og ingen søvnproblemer. Hun prater masse, og er veldig oppvakt.

Hver dag gir nye gleder og utfordringer sammen med henne.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...