Gå til innhold

Endelig hjemme... med verdens herligste gutt

Anbefalte innlegg

Da har vi nå trått på norsk jord i 24 timer!!! Flyreisen fra Colombia gikk veldig greit og engelen sov i 7 timer... Våknet med et smil! Tenk at han hylskrek første gangen han kjørte fly! (til San Andres) Nå var det ingen sak! An angel in the sky!

Til og med fra Paris til Oslo så sov han i 1 1/2 time. Og det var bra for vi ble møtt av familie og venner Gardemoen og så bar det rett hjem til kake, kaffe og gaver!! Flaks at han hadde sovet så mye og blitt uthvilt til all oppmerksomheten.

Alle ble sjarmert av vår lille engel, og alle fikk lov å ha han på fanget!! Da kvelden kom så var han selvsagt trøtt og han sovnet så fint i sin nye seng, i sitt nye rom her hos oss!Jeg er verdens lykkeligste og vi gleder oss over hvert sekund vi har var lille skatt her sammen med oss!

Sukk.......

Fortsetter under...

Lengsel1365380312

VELKOMMEN hjem, kjære dere!

Har tenkt så masse på dere, og ønsker dere nå all lykke i deres nye liv - måtte det bringe alt godt med seg for dere!

Vi gleder oss masse til å se dere og ikke minst å møte lillegutt!

Stor klem fra

Annonse

Velkommen hjem nedtelling:-)

Så flott å høre at flyturen gikk fint, og at dere ble vel tatt imot her hjemme!!

Lykke til videre med hverdagen, og kos dere med den herlige gutten deres:-). Han ser ut som ett skikkelig skjarmtroll:-)

Klem fra Melissa

Velkommen hjem til lille Norge:o)

Så flott at alt har gått så bra med dere alle:o)

Var dere på Strømmen storsenter i dag?? Mener jeg kjente igjen gullgutten fra bildene du har lagt med reisemailene??!

Klem

yepp, det var vi!! .. Om bort da vel - neste gang du ser oss, så får du hilse på han ! :-)

Hola og velkomen tilbake.

Jeg er så glad å høre at alt gikk bra og at er bra me M.

Nå må dere kos i fred.

En stor klem fra oss tre.

kiss til M.

Hei og takk for sist :-)

Jeg sender deg mail i løpet av noen dager med bilder fra din skjønning!!!!

;.)

Annonse

Velkommen hjem nedtelling.

Så deilig at Angel tar livet på romerike så fint allerede. Kos dere masse fremover, sees vi på torsdag ? (c:

Vennlig hilsen

Skulle så gjerne, men mannen min er på jobb i London da,.. så jeg tviler på at jeg kan klare det! :-(

Vi får se...

beauty1365380442

heisann

Velkommen hjem til gode gamle Norge:-)

Han ser ut som en riktig storsjarmør, det må eg bare si. Takke så mye for at vi har fått følge med tida dokker har vært i Colombia, og for at v har fått sett så mange fine bilda av go`gutten. Lykke til fremover og kos dokker masse.

Mangen hilsninga kommer fra

yepp, det var vi!! .. Om bort da vel - neste gang du ser oss, så får du hilse på han ! :-)

Jeg satt på den kafeèn i 3. etg. v. G-sport og kikket tilfeldigvis ned i 2. etg. og så gullgutten din.. For en nyyydelig liten gutt du har forresten:o)

Ellers så hadde jeg nok kommet bort kan du skjønne:o) Hadde forresten med meg gulljenta vår på 3,5 år som kommer fra Medellin:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...