Gå til innhold

Når man skal spleise på gave

Anbefalte innlegg

Nei, den var litt drøy... Er man et par, må vel 400 kr. være litt vel mye til en venninne??

I tillegg kommer de kr. de andre skyter inn... Hva slags venninne er dette? Jeg skulle gjerne hatt dere som venner, ja. Hvor bor dere? Heh.

Jeg skulle også hatt dere som venner. Fy søren det må ha blitt litt av en gave. Hva fikke henne?

Fortsetter under...

Jeg sier jo nettopp at det er motsatt her. Vi har en inntekt og barn. Hun har ikke barn.

Men vanligvis har et par to inntekter så jeg synes at skal det spleises så skal det spleises pr hode. Du får låne penger av mannen din da hvis du ikke har inntekt sjøl.

Gjest fattiglusa

Men vanligvis har et par to inntekter så jeg synes at skal det spleises så skal det spleises pr hode. Du får låne penger av mannen din da hvis du ikke har inntekt sjøl.

Hva hjelper det??? Vi bor jo sammen og har felles økonomi??? Hallo??!

Hva hjelper det??? Vi bor jo sammen og har felles økonomi??? Hallo??!

Men dere er to uansett. Hvorfor skal en som er single betale det doble av det du betaler? At du ikke har inntekt er jo ditt valg.

Har ikke jeg råd til presang når jeg blir bedt bort i bursdag, sier jeg det eller lar være å gå og gir en presang når jeg får penger.

Gjest fattiglusa

Men dere er to uansett. Hvorfor skal en som er single betale det doble av det du betaler? At du ikke har inntekt er jo ditt valg.

Har ikke jeg råd til presang når jeg blir bedt bort i bursdag, sier jeg det eller lar være å gå og gir en presang når jeg får penger.

Gud så glad for at jeg ikke trenger ha noe med deg å gjøre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...