Gjest at det går an!! Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 da jeg skulle gå til butikken igår var jeg vitne 2 gutter som mobbet den tredje! de dro han av sykkelen, sparket han i magen, dyttet han ned skråninga og løp etter han mens han datt ned for å sparke han videre da han nådde bunnen!!!! at det går an! jeg sto først litt å så på, tenkte at gutter sloss jo litt vennskapelig, men skjønte fort at venner, det var de IKKE! da jeg løp bort for å stoppe de, løp mobberne vekk... jeg snakka litt med han som ble mobba, og det virka som om de gjorde det for å hevne seg for en krangel! det rare var at ahn ikke gråt, bare børsta sand av klærne og gikk! og det utrolige er: da jeg gikk hjem fra butikken, tgror du ikke de stod på det samme stedet å sparka han igjen! da ropte jeg stopp, og de løp vekk alle tre.. men det jeg er mest sjokka over, er at det, fra jeg oppdaga plaginga til jeg nådde bort, var det mange voksne (selv er jeg 16) som gikk forbi, UTEN å gjøre noe! selv om de så hva som foregikk! har i ettertid fått vite at han har problemer hjemme og går til psykolog.. så han får hjelp heldigivs! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116464-sjokkert-over-mobbing/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg synes det er helt fantastisk at du gikk bort og stoppet dette!! Hadde alle turt å involvere seg er jeg sikker på at livet til mange ville vært bedre. Det er skammelig at mange voksne bare går forbi en slik episode. Jeg ville nok kontaktet foreldrene til den gutten som ble slått, kanskje sammen med han. Det for å sikre at dette blir i størst mulig grad hindret til å skje igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116464-sjokkert-over-mobbing/#findComment-700820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.