Gå til innhold

Finding notice -Wuzhou SWI, Guangxi

Anbefalte innlegg

Jeg fikk "Finding notice" for vår datter og jentene som ble hentet sammen med henne. På denne lista var det flere barn og jeg lurer på om det er noen av disse som er kommet til Norge. Lista er for barn som er født fom 20/2-2000 tom 10/4-2000 og som har bodd på Wuzhou SWI. Hvis det er noen som tror deres barn er blant disse, så sender jeg gjerne kopi. I såfall legger jeg senere ut mailadressen min.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116578-finding-notice-wuzhou-swi-guangxi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

Vi har en datter som er fra Wuzhou i Guangxi. Men hun er født i mai 2000 og er vel da ikke på denne listen du snakker om.

Det er første gang jeg har hørt om dette ;o) veldig interessant.

Her er min e-post i tilfelle du vil sende noe ut: [email protected]

Hei!

Har det kommet finding ads for Guangxi, altså? Jeg trodde de ikke var mulig å bestille før i november.

Det står det på denne siden:

http://www.research-china.org/news.html

Var det der du bestilte eller har du fått det et annet sted fra?

Hei!

Jeg er med i en yahoo gruppe for foreldre med barn fra Wuzhou. Hun som driver denne var i Wuzhou i vår og hun hadde med seg hjem 149 "finding notice". Disse har hun uten omkostninger sendt til foreldrene. Flott gjort!! Et av foreldreparene i gruppa vår hadde kinesiske venner som har oversatt, så jeg har papirene på kinesisk og i engelsk oversettelse.

Hilla, jeg sender deg en mail senere i kveld.

Hei!

Jeg er med i en yahoo gruppe for foreldre med barn fra Wuzhou. Hun som driver denne var i Wuzhou i vår og hun hadde med seg hjem 149 "finding notice". Disse har hun uten omkostninger sendt til foreldrene. Flott gjort!! Et av foreldreparene i gruppa vår hadde kinesiske venner som har oversatt, så jeg har papirene på kinesisk og i engelsk oversettelse.

Hilla, jeg sender deg en mail senere i kveld.

Takk for svar. Det var jo kjempeflott gjort av henne. :)

Gjest Med kinabarn i hjertet

Dette har jeg aldri hørt om før. Kan noen forklar mer hva en Finding notice er? Gjelder det kun barn fra visse deler av Kina? Jeg trodde alle opplysninger om hvor/hvordan barnet var funnet var noe man fikk ved tildeling eller overtakelse?

Annonse

Dette har jeg aldri hørt om før. Kan noen forklar mer hva en Finding notice er? Gjelder det kun barn fra visse deler av Kina? Jeg trodde alle opplysninger om hvor/hvordan barnet var funnet var noe man fikk ved tildeling eller overtakelse?

Hei!

Vi fikk ikke nye opplysninger om vår datter da vi fikk hennes "finding notice", men vi er glad for å kopien av avis annonsen likevel. Jeg

"limer inn" opplysningene jeg fikk slik at du kan lese litt mer.

Since late 1998 the SWI's have been required to

>publish a notice in the local paper before a child who

>was abandoned can be adopted. Theoretically I think

>this is an attempt to locate birth families.

Ellers så tittet jeg såvidt på Melis sin link og der sto det jo mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...