Gå til innhold

Nå må da mange vente på distrikt i Colombia??

Anbefalte innlegg

Lengsel1365380312

Etter å ha fulgt med på raset av godkjenninger fra ICBF i det siste, må det da være utrolig mange som venter på distriktstildeling nå??

Vi får avvente og se på den oppdaterte colombialisten, men det virker som om vi er en hel haug!

Så da er det bare å håpe på at det også virkelig snart løsner på distrikter og tildelinger fremover!

Venteklem fra

Fortsetter under...

Vi kan vel si det slik Lengsel at Melisa ikke blir arbeidsledig med det første....(c:

Jeg gleder meg til lista kommer for å se hvor mange som venter på distrikt akkurat nå.

Men nå håper jeg virkelig at 02'venterne får sine gladmeldinger for dette er snart ikke til å holde ut.

Vi tastes og snakkes snart (c:

Vennlig hislen

Mattias1365380379

Hei!

Ja, og jeg håper det snart kommer et rush av distrikter i tillegg til tildelinger og godkjenninger!

Vi ble godkjent 28.juli, så det er vel mange i kø foran oss...

Har alikevel ikke helt gitt opp håpet om å få reise før jul, selv om vi blir mer og mer overbevist om at vi må vente til neste år.

Håper vi sees på torsdag!?!

Klem fra

Annonse

Ja, vi fikk godkjenning i midten av juli, så vi kan jo håpe på at noe skjer før jul. Men jeg må si at jeg ikke er så veldig optimistisk... Men jeg liker å bli overrasket!

Long time no see! Håper dere har det bra, og at ventinga ikke er helt uutholdelig!! :o) Moro å se at dere har fått distrikt - det begynner å økse seg til skaft ser du!

Så ser det ut til at jeg skal ut i permisjon før dere likevel... Jeg synes det var så langt fram her ei stund, men de siste månedene har gått med lynets hastighet, og innen to uker skal alle mine prosjekter på jobben være så oppegående at andre fint kan ta dem over!! *gulp* Må finne igjen papirene nå gitt!!

Ha det fint, vi snakkes!! :o)

Fyren1365380423

Jaaaa!!! Vi venter og venter...blegodkjennt i beg . av mai....HÅPER på reise før jul!!!

Hvor mange 02 søkere er det egentlig igjen nå?? Det er vel ikke mange,,,vi sendte våre i januar...

Gleder meg til oppdatert liste over allle nåååå.....venteklem

Fyren1365380423

Vi venter også. Ble godkjent i ICBF i januar.

Klem

Kjære Ketty!

Skal si dere har venta!!!Hvor gammel er nr en hos dere??

Er det lenger tid å vente med nr. to forde det skal stemme med nr. en????Eller er det ingen sammenheng tror du??

Vi venter også på nr to.....

Lykke til videre!

Annonse

Kjære Ketty!

Skal si dere har venta!!!Hvor gammel er nr en hos dere??

Er det lenger tid å vente med nr. to forde det skal stemme med nr. en????Eller er det ingen sammenheng tror du??

Vi venter også på nr to.....

Lykke til videre!

Hei!

Vi har en gutt som blir 4 i desember.Jeg og har lurt på om det tar lengre tid nå p.g.a at vi allerede har et barn, og at det skal stemme i.f.t alder. Har stilt spørsmålet til AF, men ikke fått noe entydig svar.

Vi har hatt papirene våre i Colombia i over 10 mnd, og var i utgangspunktet innstilt på en prosess på +/- 6 mnd. Ventetiden har jo hele tiden økt, men det værste nå er usikkerheten. Er vi kanskje de som er så uheldige å få en ventetid på 18(!) mnd???

Men, men vi får prøve å være optimister...det er ennå 4,5 mnd igjen av dette året. Tenk om vi er så heldige å få distrikt denne uken?!

Vi får følge med hverandre...kanskje noen av oss er heldige å får reise sammen. Lykke til videre!

Klem fra

valmue1365380326

Hei!

Vi har en gutt som blir 4 i desember.Jeg og har lurt på om det tar lengre tid nå p.g.a at vi allerede har et barn, og at det skal stemme i.f.t alder. Har stilt spørsmålet til AF, men ikke fått noe entydig svar.

Vi har hatt papirene våre i Colombia i over 10 mnd, og var i utgangspunktet innstilt på en prosess på +/- 6 mnd. Ventetiden har jo hele tiden økt, men det værste nå er usikkerheten. Er vi kanskje de som er så uheldige å få en ventetid på 18(!) mnd???

Men, men vi får prøve å være optimister...det er ennå 4,5 mnd igjen av dette året. Tenk om vi er så heldige å få distrikt denne uken?!

Vi får følge med hverandre...kanskje noen av oss er heldige å får reise sammen. Lykke til videre!

Klem fra

Hei!

Vi har hatt papirene i C i 10 mnd. og ble godkjente i februar. Det tok akkurat 6mnd. mellom godkjenning og beskjed om distrikt! Håper inderlig at andre 2002'ere hører SNART!!!

Klem fra

valmue1365380326

Hei!

Vi har hatt papirene i C i 10 mnd. og ble godkjente i februar. Det tok akkurat 6mnd. mellom godkjenning og beskjed om distrikt! Håper inderlig at andre 2002'ere hører SNART!!!

Klem fra

...i 9mnd. har vi hatt papirene i Colombia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...