Gå til innhold

Erstatning


Gjest Renate

Anbefalte innlegg

Jeg gir min datter på litt over 2 måneder erstatning, og pupp.

Det jeg lurer på er om jeg skal følge det som står på pakken selv om hun sier seg fornøyd med mindre?

Nå drikker hun ca 3 flasker(i følge pakken skal hun drikke 5) av det som er ment for barn mellom 4-8 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du klarer ikke å få i henne mer enn hun vil ha alikevel. :o) Tiril får også både pupp og flaske og selv om jeg ikke tror hun tar noe særlig på puppen og tidligere heller ikke tok mye på flaske så har hun fulgt vektkurven sin fint. Gi jenta di det hun vil ha du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjäre Renate.

ja du bör absolutt la henne styre det selv. Det kan jo väre dager da hun tar mere fra brystet eller din produksjon er blitt höyere og da er det unödvendig å gi henne mer enn det hun etterspör.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...