Gå til innhold

I morgen begynner jeg på skolen( likevel)

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

Kom først inn på skole i en by flere mil fra her jeg bor nå. Fant ut at på grunn av de problemene jeg har støtt på nå i det siste, så skulle jeg si i fra meg plassen. Det gjorde jeg og, men i dag stod det en annonse i avisa om at det fantes 1 plass ledig på den samme linja på vgs her i kommunen. Jeg ringte dit ganske sent på formiddagen og jammen var plassen ledig fremdeles!!!

Så i morgen begynner jeg på videregående skole her på hjemplassen min.

Mye ser tusen ganger enklere ut nå enn det gjorde for bare noen dager siden. Er kjempeglad for at jeg for en gangs skyld var impulsiv og ringte til skolen.

Vet at dette året kommer til å bli vel så tøft som de årene jeg satt inne, men jeg skal i hvert fall forsøke å gjennomføre skoleåret uten så alt for mye styr og ståk.

Er kjempespent nå, har albatroster i magen, minst! Jeg blir nok en av de eldste i klassen, men det får gå.

Måtte bare skrive inn og fortelle om at det går bedre nå enn før helga.

Var dessuten hos psykologen min på mandag og hadde en fin samtale. Skal gå der 2 ganger i uka nå for å få bedre oppfølging.

Ting ordner seg, er ikke det fint?

Fortsetter under...

firebird1365380441

Gratulerer med avgjørelsen, firebird! Det ordner seg for greie jenter, vettu! ;o) Og lykke til.

Takk for svar , begge to!

Håper ting og tang ordner seg for dere andre også!

( det skulle nå forresten bare mangle...)

Hei og hopp!

Du kan innrede et eget "klara-klok hjørne" bak i klassen, og ta på deg parykk og lorgnett for å markere aldersforskjellen!

Håper du vil trives med å gå på skolen og at ting etter hvert blir mindre "styrete" (fant ikke noe bedre ord i farten) for deg.

Og så trenger du en labrador...

Annonse

firebird1365380441

Du kan innrede et eget "klara-klok hjørne" bak i klassen, og ta på deg parykk og lorgnett for å markere aldersforskjellen!

Håper du vil trives med å gå på skolen og at ting etter hvert blir mindre "styrete" (fant ikke noe bedre ord i farten) for deg.

Er det frøken eller fru?

Jeg trenger ingen labrador!

Jeg har et marsvin!

En labrador hadde trodd at marsvinet var en lunsjpakke , og slukt det stakkars , lille dyret!!!

Da hadde jeg laget hundekaker av labradoren.

Så det så!

Ellers , takk for svar.

Skal ta med meg parykk og uglebriller.Har en "Indianer parykk" liggende i et kott her i huset. Den blir sikkert bra.

Dessuten kan jeg sikkert utstøte noen halvgale hyl hvis det blir for kjedelig i timene!

Takk for tipset!

Kvekk, kvekk...:0)

Niks labrador, nei!

Har nok liv og leven (og humor!) i huset med firebird og marsvinet. Det er forresten et makalaust marsvin.(Hun heter Goliane.....!)

Niks labrador, nei!

Har nok liv og leven (og humor!) i huset med firebird og marsvinet. Det er forresten et makalaust marsvin.(Hun heter Goliane.....!)

Å ikke innse at man trenger en labrador, må være en form for vrangforestilling!

Med en labrador i huset trenger man ikke lenger vaske kjøkkengulvet...

Periodevis trenger man forøvrig heller ikke gulvteppe...

Man trenger ingen vekkerklokke...

Vår er forøvrig en spesialtrenet hjelpehund - og gjør nytte hele døgnet!

Er det frøken eller fru?

Jeg trenger ingen labrador!

Jeg har et marsvin!

En labrador hadde trodd at marsvinet var en lunsjpakke , og slukt det stakkars , lille dyret!!!

Da hadde jeg laget hundekaker av labradoren.

Så det så!

Ellers , takk for svar.

Skal ta med meg parykk og uglebriller.Har en "Indianer parykk" liggende i et kott her i huset. Den blir sikkert bra.

Dessuten kan jeg sikkert utstøte noen halvgale hyl hvis det blir for kjedelig i timene!

Takk for tipset!

Kvekk, kvekk...:0)

Frosken har nettopp hatt ett års bryllupsdag, og er derfor fru frosk. *sladrer* ;o)

firebird1365380441

Vrangforestilling? Å, nei da du, FRU Frosk!

Kanskje Nils Håvard Dahl burde ta en titt inni skallen din?

Gratulerer med 1 års bryllupsdag, forresten...eller når dere nå feirer den.

Skal jeg ha noen hund, må det bli en Alaskan Malamut.De er flotte, minner meg om en forvokst shetlandsponni.

Nemlig...

Trodde jeg var fri for vrangforestillinger!

Men vet ikke mye om bikkjer. Den du har, høres anvendelig ut!

Jeg liker imidlertid å kose med dyr en kan ha i halsgropa. Det blir vanskelig med en labrador.

Goliane Marsvin oinker til labradoren og jeg til deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...