Gå til innhold

Hvordan kan han tro at dette er ok?

Anbefalte innlegg

Leste akkurat dette: http://www.siste.no/Innenriks/article727872.ece

Hvis vedkommende var hans pasient i den perioden de var sammen, hvordan kan han da tro at det er ok juridisk sett...?

Kan det være ok moralsk sett? Kan slike anmeldelser være hevnaksjoner av typen "siden du ikke liker meg lenger, så skal jeg ta rotta på deg" - eller er det alltid grunn til å fordømme terapeuten i slike saker?

Jeg synes det er så utrolig uprofesjonelt å innlede forhold til pasienter en har i behandling!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116695-hvordan-kan-han-tro-at-dette-er-ok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernemor

Jeg reagerte også på den!

Så lenge de FØRST var pasient og behandler, så sperrer det (i veldig lang tid iallefall) for at terapeuten brått kan bestemme at NÅ er vi mann og kvinne, og dermed forføre eller la seg forføre av pasienten.

Makan til tullpreik! Du HØRER at han prøver å forsvare seg mot noe han VET er galt!

Håper han aldri får praktisere igjen når han enten er så lite villig til å innrømme feil, eller så utrolig trang i nøtta at han virkelig ikke skjønner.

Jeg trodde lovverket var der for at det absolutt ikke skulle være noen tvil, om noen skulle begynne å tvile.

sukk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...